کد خبر: ۴۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت مطرح کرد:
معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت بیمه دانا، تنوع سازی و خرده فروشی بیمه نامه، نقدینگی و سرمایه گذاری و تقویت بیمه های انرژی را از برنامه ها و سیاست های این معاونت در سال جاری اعلام کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، سیاوش سعیدیان راد در جمع مدیران ستادی و اجرایی این شرکت در تبریز، ضمن بررسی عملکرد بیمه دانا در سال گذشته، مهمترین برنامه های این معاونت برای تقویت بیمه های اموال و مسئولیت را تشریح کرد.
وی، اصلاح و توازن ترکیب پرتفوی، افزایش سرمایه برای بالا بردن ظرفیت نگهداری ریسک و اخذ مجوز قبولی اتکایی، توسعه بیمه های برون مرزی، استمرار مذاکرات با شرکت های اتکایی، ایجاد نمایندگی در خارج از کشور و انسجام درون سازمانی واحدهای ستادی و اجرایی به ویژه در زمینه اعلام نرخ و شرایط را از مهم ترین برنامه های شرکت برای تقویت بیمه های اموال و مسئولیت ذکر کرد.
سعیدیان راد با اشاره به اینکه نقشه راه و برنامه راهبردی بیمه دانا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تدوین شده، افزود: بودجه ریزی سال جاری با برنامه ریزی افزایش پرتفوی بیمه نامه های اموال همراه است. بدون شک خدمات خوب، سریع و با کیفیت همکاران در این شرکت، شرایط را طوری فراهم کرده که بتوانیم در سال جاری، فروش بیمه نامه ها را با تغییر در شرایط و تعهدات با نرخ فنی و ارائه خدمات با کیفیت در برنامه ریزی خود قرار دهیم.
معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت، توجه شرکت به طرح انتقاد پذیری، طرح مشکلات و ارائه نظرات واحدهای اجرایی و ستادی را از نقاط قوت این همایش عنوان کرد و رشد 50 درصدی شرکت را نیز حاصل زحمات و تلاش های مدیران ارشد و همراهی همکاران ساعی و دلسوز واحدهای اجرایی و ستادی دانست.

نام:
ایمیل:
* نظر: