کد خبر: ۴۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
در پرداخت سریع خسارت،مدیر عامل سیمان شاهرود
مدیر عامل سیمان شاهرود ضمن تبریک روز جهانی کارگر گفت: بلوغ مشتری مداری در شرکت های ایرانی بویژه بیمه دانا مایه افتخار است که در پرداخت خسارت به بیمه گزاران با این سرعت و دقت عمل می کند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، علی اصغر گرشاسبی افزود: همیشه این نگرانی برای ما صنعتگران وجود داشته که در صورت وقوع حادثه ای بزرگ، آیا شرکتهای بیمه می توانند خسارات را پرداخت کنند. حرکت بیمه دانا در پرداخت خسارت آتش سوزی این کارخانه بسیاری از سوالات و ابهامات ما بر طرف کرد.
گرشاسبی با تأکید بر اعتماد سازی شرکت هایی همچون بیمه دانا برای جامعه تصریح کرد: در بسیاری مواقع از طرف مسئولین این بحث وجود داشته که چرا مبلغ کلانی را باید به عنوان حق بیمه پرداخت کنیم در حالی که سالیان سال است کوچکترین حادثه ای رخ نداده پس می توانیم این مبالغ را نزد خود نگهداریم و در صورت وقوع خسارت از آن استفاده کنیم، ولی حادثه آتش سوزی سال گذشته نگاه ما و کسانی که با ما در ارتباط هستند را تغییر داد، چرا که با وجود تمام حق بیمه های قبلی که پرداخت کردیم قطعاً جبران خسارت این چنین سنگین امکان پذیر نبود.
وی افزود: در جبران خسارت کارخانه سیمان شاهرود، به توانمندی و سرعت عمل بیمه دانا اطمینان حاصل شد و این شیوه پرداخت خسارت و رسیدگی به مشکلات بیمه گزار مایه افتخار و سربلندی است.
مدیر عامل سیمان شاهرود با تأکید بر شهامت آتش نشانان در کنترل و مهارت آتش سوزی خاطر نشان کرد: با توجه به سفارشات شرکت نگران بودیم که با اتفاق ناگواری که رخ داده چطور می توانیم در شرایط سخت اقتصادی ضمن ترمیم خسارت وارده، پاسخگوی مشتریان خود باشیم، که با حضور کارشناسان بیمه دانا در ساعات اولیه آتش سوزی و آغاز ارزیابی و پرداخت علی الحساب خسارت توسط این شرکت بخشی از مشکلات مرتفع شد و توانستیم در ادامه با حمایت بیمه دانا هم بخشی که دچار حریق شده بود را ترمیم کنیم و هم پاسخگوی مشتریان باشیم.
وی در پایان گفت: شیوه پرداخت خسارت توسط بیمه دانا کار بزرگی است که جای تقدیر دارد و کارکنان سیمان شاهرود نیز ضمن قدردانی از خدمات بیمه دانا بر توسعه همکاری های دو جانبه تأکید دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: