کد خبر: ۴۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد درنشست هم اندیشی کارکنان اداره امور شعب استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: با همدلی کارکنان، حمایت مدیران، برنامه ریزی منسجم و کارِ گروهی می توانیم به اهداف از پیش تعیین شده بانک دست یابیم.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ ایرج نیک اختر _ معاون اعتبارات و بین الملل بانک _ در این نشست با تاکید بر تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درحوزه اقتصاد مقاومتی به نقش بانک ها در توسعه اقتصاد کشور و تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: باید با در نظر گرفتن سیاست های کلان کشور و حمایت از واحدهای تولیدی در راستای رونق تولید داخلی و خروج اقتصاد از رکود تلاش کنیم.
نیک اختر با تاکید بر همدلی کلیه کارکنان اظهار داشت: با همدلی کارکنان، حمایت مدیران، برنامه ریزی منسجم و کارِ گروهی می توانیم ضمن دست یابی به اهداف تعیین شده به کاهش معوقات هم جهت با سیاست های راهبردی بانک نیز نائل آییم.
معاون اعتبارات بانک خاطر نشان کرد: تلاش، صبوری و پشتکار تمامی همکاران پر تلاش استان موجب شده تا بانک مهر اقتصاد در مقایسه با سایر بانک ها عملکرد موفقی در ارائه تسهیلات و خدمات به مردم شریف این خطه از میهن عزیزمان داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: همکاران باید با مطالعه آخرین دستورالعمل ها، عقود، قراردادهای تسهیلاتی و خدمات جدید بانکداری، ضمن ارتقاء اطلاعات شغلی و حرفه ای خود، پاسخگوی تقاضای مشتریان و سپرده گذاران نیز باشند.
معاون اعتبارات با اشاره به اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی، خاطر نشان کرد: همه باید در  بانک ارزشی مهر اقتصاد فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و بکوشیم تا در تحقق اقتصاد مقاومتی سهیم باشیم.
وی نظارت بر نحوه مصرف تسهیلات را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید به واحدهای تولیدی نیمه کاره که هزینه کرده‌اند و در حین کار با مشکل مشکل مواجه شده اند کمک کنیم چه را که اگر صدای تولید خاموش شود آثار زیانباری بر اقتصاد کشور تحمیل می شود لذا همه ما در این زمینه مسئول هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: