کد خبر: ۴۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
ادعای «کیهان» درباره برنامه تبلیغاتی تیم روحانی
روزنامه «کیهان» با انتشار گزارشی تحلیلی با عنوان «خواب آشفته اتاق عملیات افراطیون برای روحانی» ادعا کرد دستورالعمل‌ اتاق فکر روحانی این است که از دختران جوان و بدپوشش برای جلب رای جوانان استفاده کنند!
از دختران جوان و بدپوشش برای جلب رای جوانان استفاده کنیم!
روزنامه «کیهان» با انتشار گزارشی تحلیلی، ادعاهایی را با عنوان «خواب آشفته اتاق عملیات افراطیون برای روحانی» مطرح کرد.
به گزارش تجارت آنلاین از ایسنا، «کیهان» در این گزارش که تیتر یک شماره امروز این روزنامه را به خود اختصاص داده، مدعی شده است: «بر پایه گزارش‌های رسیده، بعد از انجام مناظره دوم کاندیداهای ریاست جمهوری، اعضای اتاق فکر دولت با حضور برخی از وزرا و مشاورین چون آقایان رحمانی فضلی، واعظی، علوی، نعمت‌زاده، ترکان و نوبخت تشکیل جلسه داده و روند و بازخورد مناظرات را مورد بررسی و تحلیل قرار داده‌اند. اعضای جلسه از روند کلی مناظرات اظهار نارضایتی کرده‌اند ولی برخی معتقد بوده‌اند اوضاع چندان نگران‌کننده هم به نظر نمی‌رسد و آرای آقای روحانی ریزش آنچنانی نداشته ضمن اینکه میزان رای آقای قالیباف هم ثابت بوده است. حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات، با اشاره به تزلزل رای روحانی اظهار داشته: خارج از بحث مناظره، روندی که ما در نظرسنجی‌های خودمان داشتیم یک مقدار نگران‌کننده است.»
در بخش دیگری از این گزارش ادعا شده است: «تیم عملیات روانی اتاق فکر حامیان دولت که عمدتا از افراطیون تشکیل شده است به این نتیجه رسیدند که فعلا رای روحانی در کل کشور حداکثر 35 درصد و در تهران حداکثر 39 درصد است و این یعنی کار دولت یازدهم تمام است. طبیعی است که در چنین حالتی به دستورالعمل‌های جدیدی اندیشیده شود. این دستورالعمل‌ها در برگیرنده مواردی از این دست بود: از دختران جوان و بدپوشش برای جلب رای جوانان استفاده کنیم! موتور شایعه و دروغ را که در حال حاضر به عهده کانال ... [یکی از کانال‌هایی که از خارج از کشور مدیریت می‌شود] گذاشته‌ایم به فضای عمومی کشور بکشانیم و این ممکن نیست مگر با اقداماتی مانند خودزنی و آتش‌زدن ستادهای خودی در تهران و شهرستان‌ها.»
در بخش دیگری از گزارش کیهان می‌خوانیم: «دیگر توصیه این اتاق‌های فکر که در این مدت نیز شاهد آن بودیم این است که مرتب تکرار شود که اگر رقبای روحانی رای بیاورند دوران بگیر و ببند و سرکوب در داخل و دوران انزوا و جنگ و درگیری در حوزه خارجی ایجاد می‌شود. این افراطیون مطابق دستورالعملی که پیش از این هم آن را اجرا کرده‌اند و در این انتخابات نیز شاهد آن بوده‌ایم توصیه می‌کنند که «از هر امر شری که حامیان انقلاب اسلامی را عصبانی می‌کند اجتناب نکنید. دروغ بگویید. به ارزش‌ها توهین کنید. از ضدانقلاب و فتنه‌گران به نیکی نام ببرید ...». دیگر برنامه این جماعت از این قرار است که دسته‌ای با عنوان حامیان دولت راه انداخته شود و در مقابل دسته بدلی از لباس‌شخصی‌ها با ظاهری حزب‌اللهی درست کنند که به این عده حمله‌ور شوند. یعنی به این طریق فضای 88 بازتولید شود تا جو احساسی و هیجانی را برانگیزند.»

نام:
ایمیل:
* نظر: