کد خبر: ۴۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: وعده حزب کارگر به افزایش مالیات طبقه مرفه، اصلاح اتحادیه اروپا توسط مرکل و مکرون، تعدیل نیرو در شرکت فورد و دسته گل تازه ترامپ در افشای اطلاعات محرمانه به روس‌ها از مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه جهان هستند.
*وعده حزب کارگر به افزایش مالیات طبقه مرفه – گاردین
حزب کارگر در مانیفست انتخاباتی خود وعده افزایش مالیات بر شرکت های بزرگ را تا 330 هزار پوند داده است. جرمی کوربین رهبر حزب کارگراین طرح را معرفی خواهد کرد که برطبق آن شرکتهای بزرگ تجاری ، بانک ها و کلوب های فوتبال شامل پرداخت مالیات بیشتر خواهند بود.
ترامپ باز هم دسته گل به آب داد!

*اصلاح اتحادیه اروپا توسط مرکل و مکرون – فرانکفورتر آلماین
پس از دیدار امانوئل مکرون با صدراعظم آلمان، آنگلا مرکل اعلام کرد که در نظر دارد تا تغییراتی اساسی را در اتحادیه اروپا اعمال کند.مرکل اعلام کرد که از اصلاحات و تغییر در اتحادیه اروپا استقبال می کند و تمایل دارد تا همکاری نزدیکی با فرانسه داشته باشد. هر دو مقام از توسعه تازه روابط دوجانبه صحبت کردند.
ترامپ باز هم دسته گل به آب داد!

*تعدیل نیرو در شرکت فورد – وال استریت ژورنال
شرکت خودرو سازی فورد قصد دارد تا در سطح جهان 10 درصد از نیروی کاری خود را تعدیل نماید. به گفته مدیرکل این شرکت این امر باعث تقویت سود و کاهش نرخ سهام فورد در بازارها خواهد شد. این تعدیل پس از اعلام هزینه های 3 میلیارد دلاری شرکت در سال جدید صورت گرفت. انتظار می رود کاهش نیروی کار در هفته جاری صورت گیرد.
ترامپ باز هم دسته گل به آب داد!

*ترامپ متهم به افشای اطلاعات محرمانه به روس‌ها – نیویورک تایمز
یک مشاور امنیتی اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اطلاعات محرمانه ای را به وزیر خارجه روسیه افشا کرده است. براساس گفته این مقام امنیتی ، اطلاعات مذکور که با سرگئی لاوروف و سرگئی کیسلیاک، سفیر روسیه در واشنگتن به اشتراک گذاشته شد، درباره یک عملیات طراحی شده علیه داعش بوده  و از سوی یکی از متحدان آمریکا در جنگ علیه شبه‌نظامیان تامین شده بود. درپی انتشار این خبر وزیر امور خارجه روسیه درباره "منابع، متدها و یا عملیات‌های نظامی" علیه داعش صحبتی نکرده است.
ترامپ باز هم دسته گل به آب داد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار