کد خبر: ۴۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
عبدالرحمن تاج الدین، معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی: هفته تأمین اجتماعی امسال، در حالی برگزار می‌شود که می‌توان شمه‌ای از آنچه در دولت یازدهم طی چهار سال گذشته در سازمان تأمین اجتماعی انجام گرفت بازگو نمود.
به یاد آوریم که این سازمان در چه وضعیتی قرار داشت. انجام تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی و استقرار هیأت مربوطه در محل سازمان، عدم تصویب بودجه سازمان، دست اندازی‌های غیراصولی وجه المخاصمه بودن سازمان تامین اجتماعی در دعوای سران قوا، بی اعتمادی و نگرانی زایدالوصف شرکای اجتماعی، عدم ثبات مدیریت و...
و اکنون در واپسین روزهای دولت یازدهم سازمان تأمین اجتماعی با کارنامه‌ای سراسر موفقیت در عرصه‌های بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی توانسته است در جایگاه ارزشمند ملی خویش قرار گیرد. امروز با عنایت خداوند متعال هماهنگی و مدیریت توأم با تدبیر و برنامه ریزی انجام سازمانی و به‌دور از هرگونه حاشیه و حاشیه پردازی، فراتر از هر نگاه سلیقه‌ای، حزبی، قومی و شخص سالاری و در فضای همدلی، مشارکت و حرکت حول محورهای منطبق بر برنامه سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای در قامت ملی، فراملی و جهانی ظاهر شده است.
امروز سازمان تامین اجتماعی افتخار دارد که عرصه را برای دسترسی آسانتر، مطلوبتر و شفاف‌تر برای عموم بیمه شدگان بویژه کارفرمایان در عرصه درمانی فراهم کرده است و ارائه  خدمت به اندازه بیش از یک دهه در عرصه  توسعه، ارتقاء و تجهیز فضاهای درمانی کشور و در عرصه اقتصادی برنامه ریزی مدون علمی در راستای ارتقای بهره وری را داشته باشد.
امروز این سازمان مدعی است که در بالاترین سطح تعامل با شرکای اجتماعی (تشکل های کارگری و کارفرمایی) تعامل با نهادهای تأثیرگذار چون مجلس شورای اسلامی را دارد که در راستای این تعامل طی چهار سال گذشته هیچ مصوبه‌ای که منابع سازمان را تهدید و برخلاف مناسبات بیمه‌ای باشد مصوب نشده ، امروز سازمان تامین اجتماعی مفتخر است که علیرغم همه تنگناهای مالی و تجهیز منابع اضافه حقوق بازنشستگان در طول چهار سال گذشته پیوسته فراتر از نرخ تورم بود و امروز سازمان این افتخار را دارد که در تعامل با قوه قضائیه ضمن استیفای حقوق بیمه شدگان در قالب پرونده‌های مطروحه در آن قوه توسط دیوان عدالت اداری دستگاه برتر شناخته شود و با حسن تعامل و پیگیری مبتنی بر قانون در این راستا پرونده‌های مطروحه در آن دیوان نه تنها رشد نداشته بلکه کاهش چشمگیری را داشته است.
امروز سازمان مفتخر است که با پیگیری سند بالادستی سیاست‌های مقام معظم رهبری درخصوص صندوق‌های بیمه‌ای در حال تدوین برنامه‌ است و ده‌ها اتفاق مبارک و ماندگار که در این مقال نمی‌گنجد و زمان دیگری را طلب می‌کند و اینکه این مدیریت و تدبیر و عشق و انگیزه در دولت دوازدهم نیز مستدام بوده و سازمان موفق شود کماکان نقطه درخشان و قابل اتکاء در نظام جمهوری اسلامی بدرخشد.
اینجانب ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی به بیمه شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان، مستمری بگیران و شرکای اجتماعی سازمان،از کلیه همکاران زحمتکش و دلسوز در سازمان تأمین اجتماعی که در جای جای میهن عزیزمان ایران خالصانه، در بسط و گسترش خدمات بیمه‌ای و درمانی عدالت و رفاه اجتماعی بصورت شبانه روز تلاش می کنند تقدیر و تشکر نموده و برای همه این عزیزان و خانواده‌های محترمشان سلامتی و بهروزی را از خداوند منان آرزو دارم. 


نام:
ایمیل:
* نظر: