کد خبر: ۴۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
مراسم قرعه کشی جوایز ویژه جشنواره «تپش در هر تراکنش» ، روز یک شنبه، مورخ 11/04/1396، با حضور تعدادی از: مشتریان، نمایندگان رسانه¬های جمعی، مدیران بانک آینده و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، برگزار شد.
با انجام این قرعه کشی، یک نفر برنده سفر به قطب شمال با کسب 112 امتیاز، دو نفر برنده سفر به جنگل¬های آمازون با کسب امتیازهای 1670 و 455 و سه نفر برنده سفر به حیات وحش آفریقا، با کسب امتیازهای 7، 245 و 764، شدند. 
شایان ذکر است؛ جشنواره «تپش در هر تراکنش»، به¬منظور قدردانی از وفاداری مشتریان اپلیکیشن «همراه کارت» بانک آینده  و  با هدف ارائه تجربه¬های هیجان انگیز، برگزار و پس از 4 ماه در تاریخ 31 خرداد ماه سال¬جاری، به پایان رسید. در این فرآیند، کاربران با نصب نسخه جدید «همراه کارت» و با هر تراکنش مالی، امتیاز کسب می‏کردند تا شانس خود را برای برنده شدن در قرعه¬کشی جوایز این جشنواره افزایش دهند. نسخه جدید «همراه کارت» با عرضه خدمات متمایز مبتنی بر کارت، همچون: شارژ سریع خطوط اعتباری، موجودی، پرداخت قبض و ... و مهم¬تر از آن ارائه تجربه کاربری منحصر به¬فرد، توانسته است؛ جایگاه ویژه¬ای را در میان کاربران بانکداری الکترونیکی کسب نماید.
گفتنی است؛ در طول مدت برگزاری این جشنواره، قرعه¬کشی¬های هفتگی نیز انجام می¬گرفت و برندگان آن¬ها، کارت خرید محصولات ورزشی و کارت¬های هدیه، دریافت می¬کردند.ضمنا، به¬مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت حضرت مهدی (عج)، طرح¬های تشویقی دیگری نیز ارائه گردید که در این طرح¬ها، امتیاز خرید شارژ یا بسته اینترنتی، به میزان 5 برابر افزایش پیدا کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی برندگان می¬توانید به بات تلگرام به نشانی:
https://t.me/hamrahcardbot مراجعه نمایید.

نام:
ایمیل:
* نظر: