کد خبر: ۴۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
نخستین نمایشگاه صنعت لوله و پروفیل فولادی و نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در شهرآفتاب پس از ۱۰ سال با مشارکت ۶۸ شرکت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برای یک دوره چهار روزه آغاز به کار کرد .
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، این نخستین نمایشگاه صنعت و لوله و پروفیل بعد از سال 1385 است و شرکت کنندگان از سراسر کشور در 58 غرفه حضور پیدا کرده اند.
قرار بود این نمایشگاه توسط رضا رحمانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن وتجارت در امور تولید و معاون طرح و برنامه این وزارتخانه افتتاح شود، اما در غیبت وی، عباس هاشمی مدیرکل صنایع فلزی وزارتخانه مزبور، نمایشگاه را افتتاح کرد.
ظرفیت تولید لوله پروفیل کشور بیش از 18.5 میلون تن است، اما به دلیل شرایط رکودی، کمتر از یک سوم این ظرفیت اکنون فعال است.
کارخانجات تولید لوله و پروفیل تولیدی، صنایع ماشین سازی که دستگاه های تولید لوله های پروفیلی تولید می کنند و تامین کنندگان مواد مصرفی لوله و پروفیل به همراه تعدادی از شرکت های بازرگانی در این نمایشگاه حضور یافته اند.
شبیه سازی خطوط انتقال گاز ترش و نمایش لوله های یک تا 200 اینچ در این نمایشگاه به اجرا درآمده است.
هدف از برگزاری این نمایشگاه شناساندن توانمندی های تولید لوله، آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت لوله و پروفیل فولادی ماشین سازی و همچنین معرفی محصولات به بازارهای بین المللی است.
قرار است تجار و سفیران کشورهای همسایه برای بازدید از این نمایشگاه به مجموعه آفتاب وارد شوند، و انتظار می رود برپایی نمایشگاه لوله و پروفیل فولادی گام مثبتی برای فروش و بازاریابی باشد.
گفتنی است نمایشگاه صنعت لوله و پروفیل فولادی تا 16 تیرماه جاری از ساعت هشت صبح تا 18 برای بازدید عموم آزاد است.


نام:
ایمیل:
* نظر: