کد خبر: ۴۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
تندیس انجمن حامیان استاندارد و کیفیت در سومین همایش سراسری کیفیت با رویکرد بررسی و تبیین روش های دستیابی به خدمات و محصولات درجه یک به شرکت بیمه پاسارگاد اعطا شد.
تندیس کیفیت به پاس تعهد به کیفیت در ارائه خدمات شایسته به این شرکت اعطا شده است.
سومین "کنفرانس بین المللی کیفیت ” به همت انجمن حامیان استاندارد و کیفیت با همکاری و مشارکت اتاق مشترک ایران و فرانسه ، با هدف بررسی نقش کیفیت در ارائه محصولات و خدمات، در روز سیزدهم تیرماه ۱۳۹۶ در مرکز همایش های صدا و سیمای تهران برگزار شد.
بر اساس گزارش های دریافتی، این همایش علمی آموزشی با حمایت سازمان ها و نهادهای متولی و مرتبط با حوزه کیفیت، از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان غذا و دارو، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و اتاق ایران و فرانسه برپا شده است.
گفتنی است در این همایش با پایش تحولات اقتصادی و اجتماعی کشور و با هدف اجرای برنامه های مدون جهت افزایش آگاهی جامعه در مصرف محصولات مرغوب ، بهبود فضای کسب و کار و توسعه و تحقق اقتصاد دانایی محور ، همچنین در راستای طرح تحول و استقرار رویکرد نوین استانداردسازی در سایه بند ۳۰ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه، با نگرشی جدید به مقوله ارائه کیفیت برتر محصولات و خدمات بنگاه های اقتصادی پرداخته شد.
طی این مراسم که با حضور مقامات کشوری برگزار شد، از شرکت هایی که در راه رسیدن به کیفیت و ارائه خدمات ارزنده اهتمام ورزیده بودند تجلیل بعمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: