کد خبر: ۴۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
باجه بانک قرض الحسنه مهر ایران طی مراسمی با حضور توکلی عضو هيات مديره بانک و شاهوردي عضو هيات عامل صندوق نوآوري و شکوفايي به‌طور رسمي در پنجره واحد مجتمع شكوفايي شركت‌هاي دانش‌بنيان فعاليت خود را آغاز كرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این باجه با هدف دسترسی راحت تر تمامي واحدهاي فناور مستقر و نيز ارائه ي خدمات نوين بانکي در کوتاه ترين زمان ممکن به پژوهشگران و كاركنان، زير نظر شعبه مركزي بانك قرض الحسنه مهر ايران و در طبقه سوم مجتمع شكوفايي شركت‌هاي دانش بنيان افتتاح شد.
در این مراسم،اخوان رئیس اداره اعتبارات و بین الملل، فرجی رئيس شعبه مرکزي و غلامي معاون اداره سازمان و برنامه ريزي بانک قرض الحسنه مهر ايران نيز حضور داشتند.
شایان ذکر است، پیش از این نیز به منظور استفاده از ظرفيت هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران در ارائه خدمات بانکي و پرداخت تسهيلات به شرکت هاي دانش بنيان، تفاهمنامه همكاري ميان دو مجموعه، امضاء شده است.
گفتنی است، صندوق نوآوری و شکوفائی، شخصیت حقوقي مستقل و داراي استقلال استخدامي، اداري، مالي و معاملاتي است که براساس سياست ها و مصوبات هيئت امنا و زير نظر مستقيم رئيس‌جمهور (به عنوان رئيس هيئت امناء) به مدت نامحدود تشکيل گرديده و بر طبق اساسنامه مصوب هيئت وزيران و مورد تاييد شوراي نگهبان، توسط هيئت عامل اداره مي‌شود.
تحقق و توسعه اقتصاد دانش بنیان و افزایش سهم آن در اقتصاد کلان کشور و شکوفا سازی اقتصاد ملی جمهوري اسلامي ايران، کسب جايگاه نخست اقتصاد مقاومتي و دانش بنيان در منطقه، ارزش آفريني براي جامعه از طريق توسعه فرهنگ كارآفريني و نوآوري اقتصاد مبتني برفناوري و صنايع پيشرفته، ايجاد زير ساختها و سياستگذاري و هدايت مناسب براي كاربردي كردن دانش و تجاري سازي نوآوريها و ... تنها بخشي از اهداف و برنامه هاي صندوق نوآوري و شكوفائي مي باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: