کد خبر: ۴۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
مرحله پایانی سومین رویداد هم آفرینی همراه اول ۲۸ تیرماه با مشارکت دانشگاه شیراز، برگزار می شود .
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اختتامیه این رویداد با رویکرد انتخاب طرح یا کسب و کارهای نوپا و نوآور، ۲۸ تیرماه سال جاری در شهر شیراز، برگزار خواهد شد.
 رویدادهای هم آفرینی همراه اول، با رویکرد رویدادهای متداول در این حوزه و انتخاب کسب و کارهای نوپا برگزار می شود. در این رویدادها با در نظر گرفتن فضای حاکم بر اکوسیستم کارآفرینی کشور و برطرف کردن نقاط ضعف موجود در رویدادهای مشابه فعلی و نیز نیازهای همراه اول، بومی سازی های لازم صورت پذیرفته است.
این رویدادها با نگاه حمایت همراه اول از کسب و کارهای نوپا و نوآور و همچنین ایجاد فضای کارآفرینی به نام رویدادهای «هم آفرینی» نامگذاری شده است. موضوع طرح های نوآورانه این رویداد در سومین دوره آن، اینترنت اشیاء(IoT)، تحلیل داده ها(Data Analytics)، فین تک و گردشگری است.
ارزیابی اولیه طرح ها توسط کمیته تخصصی انجام شده و تیم های منتخب جهت داوری طرحها در تاریخ ۲۵ تا ۲۷ تیرماه مورد ارزیابی قرار می گیرند و نهایتا در روز اختتامیه (۲۸ تیر)، ۳ طرح برتر معرفی و علاوه بر دریافت جوایز ارزنده، امکان مذاکره جهت حمایت همراه اول از تیم های برتر آغاز خواهد شد.
شایان ذکر است در تاریخ ۱۴ تیر کارگاه آموزشی(پیش رویداد) با هدف آشنایی بیشتر تیم ها با بوم مدل کسب و کار، محصول اولیه، معیارهای داوری و نحوه ارائه مقابل داوران برگزار شد. علاقمندان به حوزه استارتاپ ها برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه هم آفرینی همراه اول به نشانی www.mci.ir/hamafarini مراجعه کنند.  
نام:
ایمیل:
* نظر: