کد خبر: ۴۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
عضو هیئت رئیسه کمسیون برنامه و بودجه مجلس: زمانیکه بانک صنعت و معدن طرح رونق تولید-يعني حمایت از صنایع کوچک و متوسط-را در اولویت فعالیت های خود قرار می دهد اين امر به معناي حركت در مسير اقتصاد مقاومتی است.
محسن بیگلری، عضو هیئت رئیسه کمسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانیکه بانک صنعت و معدن طرح رونق تولید - يعني حمایت از صنایع کوچک و متوسط - را در اولویت فعالیت های خود قرار می دهد اين امر به معناي حركت در مسير اقتصاد مقاومتی است.
وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن افزود: در دوره مديريت جديد با درایت و مدیریت قوی مسائل و مشکلاتی که در روابط خارجی وجود داشت در حوزه بانکی و خصوصا بانک صنعت و معدن به خوبی رسیدگی و حل شد.
عضو هیئت رئیسه کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در حال حاضر بانک صنعت و معدن یکی از بهترین بانک های کشور است که توانسته است در چند سال اخیر مشکلاتي را که در صنعت، تولید و ارتباط آنها با نظام پولی و بانکی وجود داشت برطرف کند و در این حوزه بسیار موفق عمل کند ، ضمن اینکه بنده نیز از عملکرد بانک به عنوان عضو هیئت رئیسه کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بسیار راضی هستم.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: ما در حوزه تولید و صنعت کشور موانع و مشکلاتی داریم ودر اين ميان نباید تمام مسئولیت هاي رفع موانع تولید را بر دوش بانک صنعت و معدن قرار دهيم بلکه اگر بانک های دیگر نیز به اندازه بانک صنعت و معدن به فعالیت های سازنده درخصوص اعطای تسهیلات به صنعت کشور بپردازند به طور قطع بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: بانک صنعت و معدن با تدوين برنامه راهبردي كارامد جایگاه خويش را در بين بانك هاي كشور تثبيت كرده است و امیدوارم بیش از پیش به فعالیت های هوشمندانه و ارزنده خود ادامه دهد و روز به روز موفق تر از گذشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: