کد خبر: ۴۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد: بهره برداری رسمی نخستین اپلیکیشن ایرانی (بله به راحتی )پرداخت و درخواست پول از طریق شبکه اجتماعی، در بیست سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ در تهران آغازشد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین ‘فرامرزخالقی’ دررونمایی ازاین اپلیکیشن گفت: در بستر این اپلیکیشن ، علاوه بر انجام عملیات بانکی و پرداخت ودر خواست پول، امکان گفت و گو ، ارسال فیلم، عکس و پیام نیز برای کاربران فراهم هست .
وی اظهار داشت: راه اندازی این شبکه اجتماعی که آسانترین و پر سرعت ترین روش پرداخت فرد به فرد با پشتوانه بانکی کشور است، تاثیر زیادی در مبادلات اقتصادی و بانکی و سهولت و سرعت عملیات بانکی در هر زمان و مکان دارد.
نایب رئیس هیات مدیره هلدینگ داده ورزی سداد خاطر نشان کرد: گروه داده ورزی سداد علاوه بر راه اندازی سامانه های بانکداری نوین همچون سامانه ‘بام’ ( بانک اول من )،تلاش مضاعفی را با بهره گیری از دانش و توان نخبگان مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور در حوزه فناوری اطلاعات برای حضور در شبکه اجتماعی و توسعه بانکداری نوین در راستای حمایت از تولیدات ملی و اقتصاد مقاومتی شروع کرده است .
وی افزود: شرکت داده ورزی سداد یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در زمینه IT کشور با دارا بودن ۲۵۰۰ نفر پرسنل در حوزه بانکداری است و از ویژگی های این گروه، حضور نسل جوان نخبه و پرتلاش و متخصص حوزه فناوری اطلاعات با میانگین سنی ۳۰ تا حدود ۴۰ سال در این شرکت است.
این شرکت که ۷۶ درصد از سهام آن متعلق به بانک ملی ایران و ۲۴ درصد متعلق به بانک مرکزی است.کل زیر ساخت فناوری اطلاعات بانک ملی اعم از سخت افزار و نرم افزار را پشتیبانی می کند.
خالقی اضافه کرد: ساختار شرکت داده ورزی سداد به صورت ‘هلدینگ’ سازمان دهی شده و سه شرکت زیر مجموعه دارد.
به گفته وی، وظیفه شرکت پشتیبانی افزارهای داده ورزی سداد (پارس)،شتیبانی شعب بانک ملی و ارایه سرویس های پشتیبانی به مشتریان بانکی در کل کشور است.شرکت خدمات الکترونیک سداد (پاس) که یک شرکت PSP است و خدمات درگاههای پرداخت بانک ملی را در اختیار دارد و تمام امور مربوط به سرویس های این درگاهها را اعم از امور واگذاری، پشتیبانی، نگهداری و سایر امور مرتبط را به انجام می رساند و همچنین شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا که متولی ارایه خدمات و توسعه کارت های اعتباری بانک ملی ایران است از شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ می باشد.
مدیرعامل شرکت داده ورزی خاطر نشان کرد: در این شرکت علاوه بر مدیریت امور هلدینگ، تمرکز بر طراحی، ایجاد و بهره برداری از سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری بانک است و با توجه به ضرورت توجه به نوآوری های فناوری اطلاعات در حوزه مالی و بانکی که امروزه کل صنعت بانکی را تحت شعاع قرار داده است.یک بخش جدید هم در شرکت وجود دارد که علاوه بر بررسی استارت آپها و نوآوری های مالی در دنیا، در زمینه طراحی و تولید محصولات و بسترهای تکنولوژیکی نوآورانه برای بانکداری نوین فعالیت می کند.
درادامه خاتونی معاون فناوری اطلاعات بانک ملی اعلام حمایت این بانک از ایده های جدید ودانش بنیان عنوان کردوافزود دراین راستا همه حمایتهای خود را درجهت به ثمر رسیدن ایده های جدیدانجام میدهد.
وی درخاتمه گفت درآینده نزدیک بانک ملی یک شرکت حمایت کننده ایجاد می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: