کد خبر: ۵۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
همزمان با آغاز ماه مهر، بانک قرض الحسنه مهر ایران، پرچم مهرورزی را برافراشته نگاه داشته و با تدبیر و فعلیت بخشيدن به شعار «مهربان باشيم»، نور اميد را براي دانش آموزان کمتر برخوردار روشن نموده و با تشريک مساعي با وزارت آموزش و پرورش، مسئوليت اجتماعي خود را در تامين نيازهاي آموزشي جامعه به انجام رساند.
توزیع ۵۲۶ بسته آموزشی در استان ايلام
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، نجفی شعاع، مدیرشعب استان ايلام آغاز سال تحصيلي را تبريک گفت و با بيان اينکه بانک قرض الحسنه مهر ايران يك مجموعه ارزشي است، افزود: اين بانك در راستاي انجام مسوليت هاي اجتماعي، به دنبال ارتقاء كيفي تعليم و تربيت به ويژه در مناطق كمتر برخوردار، مبارزه با بي سوادي و توجه به پيش نيازهاي آموزشي خصوصا در مقطع متوسطه است و خود را مكلف مي داند با حمايت هاي مادي و معنوي، فرزندان اين مرز و بوم را در سنگر تحصيل رو به جلو فرا بخواند.
نجفی شعاع با اشاره به نقش و تاثیر فعالیت سازمان ها و نهاد ها برای رفع محروميت ها و بهبود معيشت اجتماعي بيان داشت: اميدواريم اين اقدام، الگويي براي مشارکت کليه دستگاه ها باشد تا فرزندان اين ديار خود را در جريان مشکلات مشابه تنها نبينند و بخاطر مسائل مالي از ادامه تحصيل باز نمانند. 
وی ادامه داد: مسئولیت پذیری اجتماعي در بانک قرض الحسنه مهر ايران بعنوان يک اصل نهادينه شده است. اين بانک به حق، طلايه دار « مهرباني» است و با شعار « مهربان باشيم » خود را پايبند به مسائل اجتماعي در خدمات تخصصي خود بعنوان يک بانكدار نموده و با اجراي طرح هايي مانند باشگاه خيرين و پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به اقشار نيازمند، سعي در بهبود وضعيت اقتصادي آحاد جامعه دارد.
مدیرشعب استان ایلام تصریح کرد: در ایام بازگشايي مدارس، ۵۲۶ بسته حمايتي شامل کيف و کوله، لوازم التحرير، مسواک، حوله، خميردندان و ... در اختيار دانش آموزان كم بضاعت مناطق محروم استان ايلام قرار گرفت كه توسط آموزش و پرورش استان به بانك معرفي شد.
وی، ابراز امیدواری کرد سایر اشخاص حقيقي و حقوقي با مشارکت سازمان آموزش و پرورش زمينه تعليم و تربيت را براي همه دانش آموزان فراهم نمايند.
در ادامه بیرانوند، مدیر کل سازمان آموزش و پرورش استان ایلام، با تقدیر از نگاه مثبت و خيرخواهانه بانک قرض الحسنه مهر ايران، حمايت هاي مادي و معنوي صورت گرفته را مايه دلگرمي دانش آموزان و خانواده هاي آنان دانست و خواستار تداوم اين اقدامات گرديد. 
بیرانوند، با تمجید از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان ایلام، روحيه تعامل، پيگيري و مسئوليت پذيري را در اين بانک مطلوب و کم نظير توصيف كرد.
همچنین، رستم زاد، معاون آموزش متوسطه سازمان آموزش و پرورش استان ایلام نیز از همکاری صميمانه پرسنل بانک قرض الحسنه مهر ايران تقدير و تشکر نمود و اين بانک را الگويي براي ساير سازمان ها دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر: