کد خبر: ۵۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
از پولشویی آفریقایی تا مرگ 9 میلیون نفر بر اثر آلودگی
تجارت آنلاین: شی جین پینگ خواستار تلاش مردم چین برای پیشرفت، پرش نمایندگان کنگره به تایید برنامه مالیاتی ترامپ، مرگ 9 میلیون نفر درسال براثر آلودگی و بازرسی اف بی آی درباره پولشویی های آفریقای جنوبی از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.
*شی جین پینگ خواستار تلاش مردم چین برای پیشرفت – چاینا دیلی
شی جین پینگ رییس جمهور چین در نوزدهمین کنفرانس حزب کمونیست از حزب و ملت خواست تا با یکدیگر برای پیشرفت بیشتر سوسیالیسم چینی تلاش کنند. شی خواستار بررسی و گسترش قضاوتی جدید در سوسیالیسم شد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*پرش نمایندگان کنگره به تایید برنامه مالیاتی ترامپ – وال استریت ژورنال
تلاش نمایندگان جمهوریخواه برای پیشبرد لایحه مالیاتی دونالد ترامپ آغاز شده است.جمهوریخواهان درپی نشان دادن چیزی قابل توجه درباره این طرح مالیاتی به کنگره هستند . مجلس سنا روز پنجشنبه به برنامه بودجه ترامپ رای داد. اکنون کاخ سفید درانتظار تایید طرح مالیات جنجالی خود است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*مرگ 9 میلیون نفر درسال براثر آلودگی  - گاردین
براساس تحقیقات صورت گرفته آلودگی هوا، آب ، خاک و محل کار هرساله باعث مرگ 9 میلیون نفر می شود و هزینه ای چند تریلیون دلاری دارد.این گزارش تحلیلی هشدار می دهد که بحران آلودگی زندگی بشر را تهدید می کند. بیشترین آمار بالای مرگ در کشورهای فقیر چون هند، چاد و ماداگاسکار است که آلودگی عامل یک چهارم مرگ در این کشورهاست.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*بازرسی اف بی آی درباره پولشویی های آفریقای جنوبی - فایننشال تایمز
سازمان اف بی آی تحقیق درباره رابطه موسسات و شرکت های آمریکایی با رسوایی مالی خانواده گوپتا و پول شویی گسترده در آفریقای جنوبی را بررسی می کند.پیشتر پای دو بانک انگلیسی نیز وارد این رسوایی مالی شده بود. نهادهای نظارتی و دفتر پیگیری کلاهبرداری در بریتانیا فعالیت‌های دو بانک اچ‌اس‌بی‌سی و استاندارد چارترد را بررسی می‌کنند تا درباره ارتباط احتمالی آنها با رسوایی فساد مالی در آفریقای جنوبی به نتیجه برسند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار