کد خبر: ۵۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
شهردار اصفهان: تعامل و گسترش همکاری‌های دو جانبه با بانک شهر در جهت انجام پروژه‌های شهری در دستور کار قرار دارد.

شهردار اصفهان توسعه همکاری ها با بانک شهر را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: تعامل و گسترش همکاری‌های دو جانبه در جهت انجام پروژه‌های شهری در دستور کار قرار دارد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان با حضور در نشست هیات مدیره این بانک، با اشاره به برنامه‌های آن شهرداری، بر ضرورت افزایش تعاملات دوجانبه در همکاری با بانک شهر تاکید و توسعه این همکاری‌ها را مثبت ارزیابی کرد.
نوروزی با اشاره به ترکیب منابع و سپرده‌های بانک شهر که بخش عمده‌ آن را سپرده‌های مردمی تشکیل می دهد، گفت: بخش بزرگی از سهام این بانک متعلق به شهرداری‌های سراسر کشور است و امیدواریم این بانک با منابعی که در اختیار دارد و پشتیبانی مالی قوی با سپرده گذاری شهروندان و همچنین شهرداری‌ها، بتواند نقش موثرتری در توسعه خدمات شهری داشته باشد.
نوروزی افزود: از زمان آغاز تصدی شهرداری اصفهان، قراردادهای خوبی برای مشارکت این بانک در پروژه‌های عمرانی اصفهان منعقد شده و سطح همکاری‌های شهرداری این شهر با بانک شهر افزایش یافته است. نوروزی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سطح  این همکاری‌ها ارتقا یابد.
بر این اساس، شهرداری اصفهان با میزان سهم 7.4 درصد یکی از سهامداران اصلی بانک شهر است.
نام:
ایمیل:
* نظر: