کد خبر: ۵۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از شرکت اوزان بازدید و در جریان فعالیتها، موفقیتها و دستاوردهای این شرکت در سه سال گذشته قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روبط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در این دیدار دکتر سعیدرضا رحم دار مدیرعامل شرکت اوزان، ضمن شرح فعالیتها و راهبردهای این شرکت در حوزه سلامت، تجهیز و تأمین مراکز درمانی، به بیان آخرین دستاوردهای شرکت اوزان پرداخت.
شایان ذکر است شرکت اوزان با تعلق صد در صدی به سازمان تأمین اجتماعی طبق آخرین رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران رتبه نوزدهم در بین کلیه شرکتهای تولیدی و بازرگانی کشور و رتبه اول در حوزه سلامت (رتبه اول شرکتهای دارویی و تجهیزات پزشکی) را احراز نموده است.
این شرکت دارای گواهینامه های مدیریتی و کیفی ISO٩٠٠١:٢٠١٥-ISO١٣٤٨٥:٢٠١٦-ISO١٤٠٠١:٢٠١٥-OHSAS١٨٠٠١:٢٠٠٧-ISO١٠٠٠٢:٢٠١٤-ISO١٠٠٠٤:٢٠١٢-ISO١٠٠١٥:١٩٩٩-GMP-IMS-MBV می باشد.
علاوه بر این، شرکت اوزان به عنوان نخستین و تنها شرکت تجهیزات پزشکی برگزیده جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران در سطح اشتهار می باشد و جوایز دیگری همچون گواهینامه دوستاره جایزه تعالی منابع انسانی، تندیس برنزین مدیریت دانش ایران، گواهینامه جایزه ملی تعالی سازمانی، و برگزیده ویژه نخستین دوره جایزه ملی مسئولیت اجتماعی ایران را دارا می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: