کد خبر: ۵۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
علي فغانپور گنجي سرپرست شعب استان قزوین گفت: بانك صنعت و معدن با توجه به رسالت توسعه اي كه دارد همواره از طرح هاي كوچك و متوسط صنعتي در سطح كشور حمايت مي كند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  بانك صنعت ومعدن ، سرپرست شعب اين بانك در استان قزوين در حاشيه بازديد از شركت هاي پويش پارت ، پند كاسپين ، پيروز پيمان صنعت و نگين زره در شهرك صنعتي كاسپين ، كه به اتفاق مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوين انجام شد افزود: شعب بانك صنعت و معدن خواهان تعامل با صنعتگران براي بسط توسعه صنعتي و افزايش ميزان اشتغال در كشور هستند.
حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوين نيز ضمن قدرداني از بانك صنعت و معدن در حمايت از صنايع اين استان گفت : از میان 168 طرح مصوب در سایت بهین‌یاب، به 51 واحد صنعتی و هشت طرح صنعتی، مبلغ 711 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
وي تصريح كرد در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید، فعال‌سازی ظرفیت تولیدی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و ارتقای توان ‌رقابت‌پذیری آن‌ها و کمک به راه‌اندازی واحدها و طرح‌های صنعتی، بیش از 168 پرونده متقاضیانی که در سایت بهین‌یاب ثبت نام کرده‌اند بررسی و به بانک‌های عامل معرفی شدند.
خانپور با اشاره تسهیلات پرداختی به واحدها و طرح‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: از میان 168 طرح مصوب در سایت بهین‌یاب، به 51 واحد صنعتی و هشت طرح صنعتی، مبلغ 711 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و تعدادی از واحدهای مستقر در این شهرک‌ها به صورت مستقیم و هماهنگی با بانک‌ها تسهیلات دریافت کرده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: طرح‌ها و واحدهای صنعتی که تکمیل‌کننده زنجیره تأمین، دارای بازار و اشتغالزایی مناسب، صادرات‌گرا، دانش‌بنیان و صنایع نوین رقابت‌پذیری با واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و غیره باشد، جهت أخذ تسهیلات به بانک‌ها معرفی می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: