کد خبر: ۵۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
با امضای «علی اصغر سفری»، مدیرعامل بانک گردشکری و «منصور سمیعی»، مدیرعامل شرکت شفا دارو، تفاهم نامه همکاری میان طرفین منعقد شد

با امضای «علی اصغر سفری»، مدیرعامل بانک گردشکری و «منصور سمیعی»، مدیرعامل شرکت شفا دارو، تفاهم نامه همکاری میان طرفین منعقد شد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری در جریان جلسه امضای تفاهم نامه، مدیرعامل بانک گردشگری با اشاره به اینکه این بانک در آستانه ورود به هشتمین سال فعالیت خود، از چابکی و سرعت عمل بالایی در ارائه خدمات به شرکت های بزرگ برخوردار است گفت: «صنایع دارویی از صنایع استراتژیک و با اهمیت کشور است و ما تاکید داریم که امضای این تفاهم نامه هر چه سریع تر به مرحله عملیاتی برسد و بتواند زمینه همکاری های متقابل و سودآور برای دو طرف را فراهم کند». وی افزود: «بانک گردشگری آمادگی دارد در حوزه های مختلف از جمله خدمات ارزی، ضمانت نامه های گمرکی، خدمات بانکداری الکترونیک و خدمات اعتباری نوین، در خدمت شرکت های تولیدی باشد که در این برهه مهم زمانی، نیازهای اساسی کشور را تامین می کنند». 
این گزارش حاکی است در این جلسه، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شفادارو نیز ابعاد فعالیت های این شرکت را تببین کرد و در خصوص نحوه همکاری با بانک ها به ویژه بانک گردشگری توضیحاتی ارائه داد.
گفتنی است شرکت سرمایه گذاری شفا دارو، در حوزه تولید، پخش، واردات و سرمایه گذاری پژوهشی در حوزه دارو فعالیت می کند و جایگاهی مهم در این حوزه استراتژیک کشور دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: