کد خبر: ۵۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کاروان اهدایی کارکنان بانک ملی ایران حامل 13 کانکس جهت اسکان هموطنان زلزله زده غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه از قزوین به سمت منطقه ثلاث باباجانی اعزام شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تعداد 10 کانکس از سوی کارکنان شرکت ملی آزادراه قزوین-زنجان از شرکت های تابعه بانک ملی ایران و تعداد سه کانکس از سوی کارکنان بانک ملی ایران در استان قزوین طی حرکتی خودجوش برای اسکان هموطنان زلزله زده و آسیب دیده به ثلاث باباجانی ارسال شد.
شرکت ملی آزادراه قزوین-زنجان از شرکت های تابعه بانک ملی ایران می باشد و کانکس های ارسالی با تخصیص بخشی از حقوق ماهانه کارکنان این شرکت و کارمندان بانک ملی استان قزوین خریداری شده است.
بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود از روز نخست این زمین لرزه، امکانات بیمارستان بانک را بسیج و تیم پزشکی و کادر پرستاری خود را به مناطق زلزله زده اعزام کرد.
همچنین بانک خدمات نقدی شامل 11 کامیون حاوی داروهای ضروری و کمیاب نظیر آلبومین به ارزش 2 میلیارد تومان، 48 هزار بطری آب معدنی به ارزش 24 میلیون تومان، 120 دستگاه چادر به ارزش 162 میلیون تومان،1400 تخته پتو به ارزش 127میلیون و 200 هزار تومان، 1500 قرص نان از استان همدان به مناطق زلزله زده به ارزش 300 هزار تومان و 300 کارت هدیه 500 هزار تومانی به خانواده های آسیب دیده و هموطنان زلزله زده کرمانشاه ارسال کرده است.
خرید و ارسال 25 عدد کانکس به ارزش 100 میلیون تومان، توزیع 310 عدد گاز پیکنیک و روشنایی با مجموع ارزش 12 میلیون و 400 هزار تومان، برپایی آشپزخانه صحرایی و توزیع 30 هزار پرس غذای گرم در  10 وعده غذایی ظهر و شب به ارزش 35 میلیون تومان نیز بخشی دیگر از خدمات بانک به مناطق زلزله زده غرب کشور بوده است.
همچنین بیش از یک میلیارد و 350 میلیون تومان نیز از محل بخشی از حقوق ماهانه کارکنان بانک ملی ایران و کمک های غیرنقدی و اقلام ضروری جمع آوری شد که در حال هزینه کرد در مناطق زلزله زده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: