کد خبر: ۵۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
ساختمان جدید شرکت بیمه "ما" در استان مازندران افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی، ساختمان جدید شرکت بیمه "ما" در استان مازندران به منظور خدمت رسانی  مناسب تر به بیمه گذاران و نمایندگان و مطابق با استاندارد های به روز صنعت بیمه افتتاح شد.
بر اساس این گزارش ، مراسم افتتاح ساختمان جدید شرکت بیمه "ما" درشهر ساری با حضور مجید بنویدی عضو هیات مدیره، امیر شفیعی مدیر امور شعب و امیر کهن مدیر بیمه های اتومبیل به همراه آقایان مرادی مدیر شعب بانک ملت استان مازندران و روستایی معاون مالی اداری شعب بانک ملت استان، نمایندگان شبکه فروش و تعدادی از مشتریان بزرگ برگزار شد.
در ابتدای این مراسم محمدی گل افشانی رییس شعبه ساری ضمن عرض خیر مقدم به روسای تعدادی از بانک ها و شرکت های بیمه ای و برخی مسئولین شهری ، به اختصار گزارشی از عملکرد شعبه در طول فعالیت ارائه کرد.
وي افزود: هدف ما در شعبه ساری اینست كه با تلاش مستمر و جذب مشتريان خرد در بازار هدف  ،پرتفوي پيش بيني شده را محقق کنیم.
در ادامه مراسم مجید بنویدی عضو هیات مدیره بیمه "ما" باتوجه به موقعيت ، پتانسيل و ظرفيت هاي مناسب منطقه ، به شناسائي و تشريح صحیح انواع ريسك ها در زمینه فروش بیمه نامه پرداخت.
وی همچنین در خصوص فعالیت های انجام شده در حوزه مسئوليت اجتماعي گفت: از جمله كارهاي مثبت بيمه "ما" ، حمايت از كودكان كار و كمك به زلزله زدگان بوده است در آینده نیز تمام تلاشمان بر این خواهد بود تا بعنوان یک موسسه انتفاعي كه از نقدينگي مناسبي نیز برخوردار نقش خود را به درستی ایفا کنیم.
در ادامه امیر شفيعي مدير امور شعب بیمه "ما" به تشريح تفضيلي آمار عملكرد شعبه ساري پرداخت. وی در خصوص اهمیت بازار خرد گفت: در کنار تکریم مشتریان کلان باید مشتريان خرد را نیز حفظ کنیم و در اين خصوص راهکارهایی به نمایندگان و پرسنل شبكه فروش ارائه کرد.
در این مراسم آقاي مرادي مدير شعب بانك ملت استان مازندران درخصوص تعاملات هرچه بيشتر بانك و بيمه تاكيد داشت و تسهيلاتي را جهت رفاه حال نمايندگان و شبكه فروش ارائه کردند.
در انتها جلسه پرسش و پاسخ با حضور نمايندگان ، كارگزاران و پرسنل  شبكه فروش برگزار شد

نام:
ایمیل:
* نظر: