کد خبر: ۵۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
فرماندار رزن: پست بانک در راستای کاهش شکاف اقتصادی و الکترونیکی مناطق روستائی و محروم با اعطای‌تسهیلات‌و‌نصب‌خودپرداز‌موفق عمل‌کرده‌است.

فتحعلی حسینی فرماندار رزن در نشست مشترک با فرشید تولایی مقدم مدیر شعب پست بانک استان همدان اظهارداشت: این بانک در راستای کاهش شکاف اقتصادی و الکترونیکی مناطق روستائی و محروم با اعطای تسهیلات و نصب و راه اندازی دستگاه های خودپرداز (ATM) بسیار موفق عمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در این نشست که با حضور بخشداران و روسای دستگاه های اجرائی این شهرستان بمنظور تبیین سیاست های تسهیلات اشتغالزائی این بانک ازمحل منابع صندوق توسعه ملی برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق افزود: پست بانک بعنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و صندوق توسعه ملی دارای ظرفیت های مناسبی جهت خدمات رسانی در مناطق کمتربرخوردار است که امیدواریم با حمایت های دستگاه های مربوطه این بانک در مسیر این مهم بیش از پیش موفق عمل کند.
همچنین تولایی مقدم در این نشست ضمن ارائه عملکرد، آمادگی این بانک را برای پرداخت تسهیلات در راستای رونق اشتغال پایدار و فراهم نمودن دسترسی آسان روستائیان به خدمات بانکداری الکترونیک اعلام نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: