کد خبر: ۵۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران در بازديد از شعب استان آذربايجان شرقي بر اهميت بانکداري الكترونيك و نقش موثر آن در افزايش رضايتمندي مشتريان، مراجعين و متقاضيان تاكيد كرد.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مرتضی اکبري با اشاره بر اهميت نقش بانکداري الكترونيك در راستاي تحقق اصول مشتري مداري بيان داشت: بانك قرض الحسنه مهرايران در راستاي مشتري مداري و با هدف دسترسي آسان و سريع هموطنان به استفاده از خدمات اين بانك، شعب خود را با برخورداري از آخرين امكانات و تجهيزات پيشرفته بانكداري الكترونيكي توسعه مي دهد.
وی افزود: ما نخستین بانکی هستيم که در شبکه بانكي كشور با راه اندازي و استفاده از سامانه هاي آنلاين افتتاح حساب و درخواست تسهيلات در كنار ساير خدمات مبتني بر اينترنت مانند: موبايل بانك، اينترنت بانك، تلفن بانك و غيره، رفت و آمد هاي غير ضروري مشتريان را كاهش و در وقت آنان صرفه جويي مي كنيم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: توسعه زمينه هاي بانکداري الكترونيك با كاهش ترددهاي مراجعين، نقش بسزايي در بهبود كيفيت آب و هوا و حفاظت از محيط زيست دارد و اين بانك تمامي تلاش خود را براي اجراي كامل محورهاي بانكداري سبز به كار خواهد گرفت.
دکتر اکبری با تاکید بر اهتمام همكاران به امور مشتریان و تسريع در رفع مشكلات آنان اظهارداشت: افزايش پوشش تسهيلات قرض الحسنه براي مردم از اولويت هاي اصلي اين بانك است و نياز است تا تمامي همكاران در اين راستا تلاش كنند.
شایان ذکر است، یوسف نجدی مدير امور استان ها، مجيد وکيل مشاور مديرعامل و رييس اداره کل حوزه مديريت و محبوبه رنجبر رييس اداره كل روابط عمومي و بازاريابي نيز در بازديد از شعب استان آذربايجان شرقي حضور داشتند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: