کد خبر: ۵۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
ترامپ تمامی رگ های نفتی و گازی را باز کرد
تجارت آنلاین: آمریکا در انتظار نتیجه مذاکرات دو کره، افزایش سرعت بازار کار در آمریکا، ترامپ تمامی رگ های نفتی و گازی را باز کرد و چین به دنبال افزایش فن آوری در ارتش از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.
*آمریکا در انتظار نتیجه مذاکرات دو کره – نیویورک تایمز
در حالیکه کره جنوبی و شمالی خود را آماده مذاکره در نقطه مرزی می کنند. آمریکا در گوشه ای انتظار نتیجه مذاکرات را می کشد. آمریکایی ها مخالف مذاکره نیستند اما نگرانند این مذاکره باعث ضعیف شدن روابط با سئول شود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*افزایش سرعت بازار کار در آمریکا – وال استریت ژورنال
سرعت استخدام نیروی کار در سال 2017 بالاترین سطح خود را داشت. افزایش رشد اقتصادی در ماه دسامبر باعث شد تا 148 هزار شغل در این ماه ایجاد شود.درعین حال این رقم پایین تر از سطح انتظار اقتصاددانها بوده ولی نشانگر بهبود وضعیت اقتصادی آمریکاست.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*ترامپ تمامی رگ های نفتی و گازی را باز کرد - لوموند
دولت ترامپ تمامی سایت های ساحلی حفاری نفت و گازی را در سراسر کشور باز کرد. این حرکت تمامی محدودیت های ده های گذشته برای حفاری در همه ایالات کشور را از بین برده است. براساس برنامه ای پنج ساله که از سوی وزیرکشور اعلام شد دولت پیشنهاد برای اجاره سایت های حفاری های خود را نیز در سال آینده خواهد داشت که بزرگترین میزان حفاری در تاریخ آمریکا خواهد بود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*چین به دنبال افزایش فن آوری در ارتش – چاینا دیلی
شی جینپینگ رئیس جمهور چین از ارتش کشورش که به‌روزرسانی سریعی در سالهای اخیر داشته خواست تا به ارتقای خود ادامه دهد. شی جینپینگ از ارتش آزادی بخش خلق چین خواست تا تحقیقات درخصوص تسلیحات جنگی پیشرفته را افزایش داده و در آموزش‌های جنگی واقعی مشارکت کنند. همزمان با تشدید تنش‌های ژئوپلتیکی در آسیا، رئیس‌جمهور چین صراحتا از ارتش کشورش خواست "برای جنگ آماده باشند و از مرگ در حین دفاع از کشورشان نترسند."
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار