کد خبر: ۵۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
مدت زمان زیادی از عمر سرویس های VOD (Video on Demand) نمی گذرد. اما در ایران، دو شرکت آسیاتک و فیلیمو اقدام به همکاری بی نظیر و خدمات مناسبی در این زمینه کرده اند.
فیلیمو - آسیاتک، یک همکاری مطمئن به نفع کاربر
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک،این شرکت به عنوان برترین اپراتور ارایه دهنده خدمات ثابت کشور، دارای گسترده‌ترین شبکه خدمات اینترنت در سراسر ایران می باشد؛ فیلیمو نیز پیشگام بسترهای VOD در ایران است. این دو شرکت در راستای ترویج فرهنگ و هنر، و تسهیل دسترسی کاربران، طی برنامه‌ای مشترک اقدام به اشتراکِ غنی‌ترین مجموعه محتوای فیلم و سریال کشور کرده‌اند. 
بر همین اساس مشترکان اینترنت آسیاتک در سراسر کشور بدون هیچ گونه محدودیتی می‌توانند از طریق نشانی vod.asiatech.ir به صورت رایگان به کلیه فیلم ها و سریال های فیلیمو دسترسی داشته باشند؛ فیلیمو به عنوان یک سرویس VOD، دارای محتوای فاخر و غنی شامل هزاران عنوان فیلم و سریال ایرانی و خارجی، به زبان اصلی، دوبله یا زیرنویس شده و حتی انحصاری است.
این گزارش حاکی است کاربران آسیاتک در سراسر کشور بدون نیاز به خرید اشتراک فیلیمو و فارغ از دغدغه مصرف حجم اینترنت می‌توانند از طریق گوشی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، تلویزیون هوشمند یا هر دستگاه دیگری که به شبکه آسیاتک متصل باشد، فیلم‌ها و سریال‌های دلخواه خود را از طریق vod.asiatech.ir تماشا کنند.
بنابر این گزارش باتوجه به استقبال کم‌نظیر کاربران از این طرح و در راستای افزایش رضایت کاربران، فیلیمو و آسیاتک در اقدامی مشترک اعلام کردند: امکان تمدید دوباره این طرح در سال 1397 وجود دارد.  
در پایان این گزارش آمده است: محتوای vod.asiatech.ir کاملا مشابه محتوای سایت اصلی فیلیمو است و به طور مستمر و همزمان با این وب‌سایت، فیلم‌ها و سریال‌های آن به‌روز می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: