کد خبر: ۵۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
بانک تجارت گزارش عملکرد خود درخصوص پرداخت وجوه سپرده گذاران تشکیلات موسوم به البرزایرانیان را ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، از آغاز فرآیند پرداخت وجوه سپرده گذاران تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان تا روز پنجشنبه چهاردهم دی ماه ، 12856 نفر از سپرده گذاران این تعاونی با مراجعه به شعب منتخب بانک تجارت موفق به دریافت تمام یا بخشی از سپرده خود (تا مبلغ یک میلیارد ریال) شده اند .
 
در اطلاعیه بانک تجارت همچنین آمده است : اقدامات لازم برای تعیین تکلیف سپرده گذارانی که تسهیلات از تعاونی البرز ایرانیان دریافت کرده و نیز سپرده گذارانی که حسابهای آنان به هر دلیل مسدود بوده در جریان است که نتایج آن متعاقبا به اطلاع خواهد رسید .
در ادامه این گزارش ، بانک تجارت از سعه صدر سپرده گذاران موسسه البرز ایرانیان و حسن همکاری آنان با کارکنان شعب این بانک قدردانی و اعلام نموده است : پرداخت سپرده های تعیین تکلیف شده این تعاونی تا اطلاع ثانوی در شعب منتخب بانک تجارت (به شرح زیر) ادامه خواهد یافت .
گفتنی است براساس مصوبه شورای محترم پول و اعتبار و ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر واگذاری مدیریت دارایی ها و بدهی های تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان به بانک تجارت ، شعب منتخب این بانک در استانهای مختلف کشور از روز چهارم آذرماه پرداخت وجوه سپرده گذاران این موسسه را آغاز کرده اند .

فهرست شعب منتخب بانک تجارت جهت پرداخت وجوه سپرده گذاران "البرز ایرانیان"



نام:
ایمیل:
* نظر: