کد خبر: ۵۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
سایپا یدک در راستای ماموریت های خود مبنی بر ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق به کسب بالاترین درصد رشد رضایت مشتریان شد.
کسب بالاترین میزان رشد رضایت مشتریان توسط سایپا یدکبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سایپا نیوز؛دکتر رضا تقی زاده سرپرست سایپایدک با بیان این مطلب افزود: سازمان خدمات پس از فروش سایپا با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان،  مطابق آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق به کسب بالاترین میزان رشد رضایت مشتریان شد.
وی ادامه داد: شرکت سایپایدک با شبکه خدمات پس از فروش گسترده مشتمل بر 600  نمایندگی مجاز است که در راستای رسیدن به هدف عالی جلب رضایت مندی ذی نفعان و به ویژه مشتریان با بهترین شیوه ممکن و نوآورانه، با بهره مندی از کارکنانی پاسخگو، تلاش دارد به عنوان برترین و محبوب ترین سازمان خدمات پس از فروش کشور دست یابد .
تقی زاده تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و در راستای ارائه خدمات با کیفیت، در ارزیابی های آتی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رتبه نمایندگی های رتبه 4 در شرکت سایپایدک ارتقاء یافته و یا از زنجیره شبکه خدمات پس از فروش سایپا حذف خواهند شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: