کد خبر: ۵۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
انتقاد سازمان ملل از سخنان نژادپرستانه و شرم آور ترامپ
تجارت آنلاین: تقاضای ترامپ درباره برجام آزمایشی بر مذاکرات دیپلماتیک، سازمان ملل سخنان ترامپ نژادپرستانه و شرم آور خواند، رویکرد خوب بانکهای آمریکا با کاهش مالیات ها و توافق اولیه احزاب آلمان برای تشکیل ائتلاف از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.
*سازمان ملل سخنان ترامپ نژادپرستانه و شرم آور خواند - گاردین
سازمان ملل متحد به انتشار سخنان توهین‌آمیز رئیس جمهوری آمریکا که هائیتی، السالوادور و چند کشور آفریقایی از جمله نیجریه را هدف قرار داده بود، واکنش نشان داد و این آنرا «تکان‌دهنده و شرم آور» خواند. به دنبال این سخنان دیپلمات های آمریکایی از سوی کشورهای آفریقایی برای توضیح فراخوانده شدند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*تقاضای ترامپ درباره برجام آزمایشی بر مذاکرات دیپلماتیک – نیویورک تایمز
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تعلیق تحریم های هسته ای ایران را تمدید کرد و از متحدان اروپایی خود مهلت داد تا 120 روز دیگر برجام را بررسی مجدد کنند.ترامپ با این تقاضا خود را به عنوان چالشی دیپلماتیک تبدیل کرد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*رویکرد خوب بانکهای آمریکا با کاهش مالیات ها – وال استریت ژورنال
بانک های ولز فارگو و جی پی مورگان به دنبال تصمیم اخیر دولت ترامپ در کاهش مالیات شرکت های بزرگ با رشد درآمد روبرو شدند. اما پیش بینی شده این تغییرات باعث سود بیشتر بانک ها و اقتصاد آمریکا خواهد شد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*توافق اولیه احزاب آلمان برای تشکیل ائتلاف – فایننشال تایمز
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان دستیابی به توافق اولیه با مارتین شولتز رهبر حزب سوسیال دموکرات را افقی تازه خواند. بر اساس توافق انجام شده سران احزاب متحد مسیحی و حزب سوسیال دموکرات تصمیمی برای افزایش مالیات ها نگرفتند. بر خلاف تصمیم حزب سوسیال دموکرات نرخ مالیات بر درآمد هم نباید افزایش یابد. همچنین درباره مسئله بازنشستگی توافقاتی به دست آمد
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار