کد خبر: ۵۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
نسخه جدید موبایل بانک سرمایه با قابلیت ها و امکانات ویژه و با هدف رفاه حال مشتریان و افزایش رضایتمندی هرچه بیشتر ایشان در اختیار هموطنان عزیز قرار گرفت.
نسخه جدید موبایل بانک سرمایه، با امکانات و قابلیت های جدید

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، نسخه جدید موبایل بانک سرمایه از طریق وب سایت این بانک و همچنین از طریق سرویس های پرمخاطب ارائه دهنده نرم افزارهای کاربردی موبایل مبتنی بر سیستم عامل‌های اندروید و IOS مانند کافه بازار، Google Play و سایت sibbank در اختیار مشتریان ارجمند قرار گرفت.

همچنین به منظور سهولت در دانلود، نصب و بروزرسانی موبایل بانک سرمایه، مشتریان ارجمند می توانند از طریق QRCode مربوطه، نسبت به دانلود نسخه های اندروید و IOS موبایل بانک اقدام نمایند.
QRCode نسخه اندروید


QRCode نسخه IOS


مشتریان گرامی به منظور استفاده از نسخه موبایل بانک سرمایه، می بایست دارای حساب بانک سرمایه بوده و کد کاربری، رمز اول و دوم خود را از شعب این بانک دریافت نمایند. مشتریان پس از این مرحله می توانند با دانلود نرم افزار مربوطه از صفحه اصلی وب سایت بانک سرمایه و همچنین سایر سرویس های ارائه دهنده نرم افزارهای کاربردی و نصب آن بر روی موبایل خود، از خدمات این سامانه استفاده نمایند.

این گزارش در پایان می افزاید، نسخه جدید موبایل بانک سرمایه با اطلاع کافی از انواع نیازهای مشتریان محترم، با پیشرفته‌ترین امکانات، بالاترین خدمات را به ایشان ارائه می نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر: