کد خبر: ۵۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
قائم مقام معاون کیفیت گروه سایپا:
قائم مقام معاونت کیفیت گروه خودروسازی سایپا از وجود بیشترین میزان سازگاری خودروهای تولیدی این گروه با الزامات زیست محیطی خبرداد و گفت: براساس گزارش های منتشره، خودروهای سایپا سبزترین خودروهای ایران هستند.
خودروهای سایپا بالاترین سازگاری را با الزامات زیست محیطی دارند
  
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سایپا نیوز؛ محمد عسکری با اشاره به انجام پروژه های مستمر نظارتی در سطح گروه جهت تولید خودروهای برخوردار از استانداردهای آلایندگی، اظهارکرد: گروه خودروسازی سایپا با درک کامل از ضرورت اهتمام نسبت به تولید خودروهای دارای کمترین میزان آلایندگی، اقدام به اجرای برنامه های مختلفی جهت پایش کیفیت محصولات خود کرده و به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

وی افزود: در سال گذشته و براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروهای سایپا سبزترین محصولات تولید ایران بوده اند و توانسته اند بالاترین امتیازها در زمینه میزان آلایندگی را کسب کنند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: شرکت سایپا با همکاری مگاموتور، برنامه ریزی گسترده ای در زمینه جاری سازی پروژه های ارتقای کیفیت انجام داده و توانسته بالاترین درصد سازگاری خودروهای این شرکت با الزامات جاری کشور یعنی استاندارد یورو4 را رقم بزند.

وی با بیان این مطلب که سایپا خود را متعهد به تلاش و برنامه ریزی در زمینه کاهش سطح آلایندگی خودروها می داند، خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز با کنترل مستمر در زمینه گازهای خروجی از خودروها و سرمایه گذاری و برنامه ریزی در زمینه ارتقای سطح کیفی قطعه سازان مرتبط در این حوزه، توانسته ایم سطح مورد نظر خود را در این زمینه حفظ کنیم.

عسکری در ادامه افزود: فرایندهای کاهش سطح آلایندگی محصولات سایپا منطبق با چشم اندازهای قانونی در کشور است و از این منظر، ارتقای استاندارد آلایندگی خودروها به سطح یورو5 را در دستور کار قرار داده ایم.

وی برخی از تولیدات فعلی گروه سایپا را برخوردار از استاندارد آلایندگی یورو5 دانست و گفت: محصولات چانگان CS35 و برلیانس H330 موفق به پوشش الزامات استانداردی یورو5 شده اند و ما در تلاش هستیم که با ارتقای کیفیت سایر خودروها، تمامی محصولات گروه را به سطح یورو5 برسانیم.

قائم مقام معاونت کیفیت گروه خودروسازی سایپا در خاتمه گفت: در حوزه مصرف سوخت، با پیاده سازی فاز دوم استاندارد ملی، تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا الزام ها و مصوبه های کمیته معیار مصرف انرژی را از ابتدای دی ماه سال جاری تحت پوشش قرار داده اند و با دستیابی به این موفقیت، گروه سایپا توانسته گامی موثر در عمل به ماده 4 مصوبه اخیر قانون هوای پاک مجلس شورای اسلامی بردارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: