کد خبر: ۵۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
نشست مشترک مسئولین گروه آموزش و پرورش بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت و آموزش و پرور ش منطقه 9 تهران برگزار شد.
بانکداری اجتماعی در آموزش و پرورش منطقه 9 تهران


نشست مشترک مسئولین گروه آموزش و پرورش بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت و آموزش و پرور ش منطقه 9 تهران به منظور معرفی خدمات بانک برگزار شد.
 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی مرکز بانک قرض الحسنه رسالت، این نشست به منظور آشنایی هرچه بیشتر مسئولین آموزش و پرورش منطقه 9 با خدمات ، پتانسیل وبرنامه های گروه آموزش و پرورش بانک قرض الحسنه رسالت در دفتر رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه 9 تهران با حضور حافظی (مدیر بانکداری اجتماعی گروه آموزش و پرورش) و کارشناسان ذیربط بانک قرض الحسنه رسالت و علی اکبر محسنی نسب (رئیس آموزش و پرورش منطقه9) ، شادلو(معاون پشتیبانی )، سرلک (مسؤول امور رفاه و پشتیبانی) ، کارشناس روابط عمومی و توکلی (کارشناس مدارس غیرانتفاعی منطقه9) برگزار شد.
در ابتدای این نشست ابوطالب حافظی مدیرگروه آموزش و پرورش با اشاره به تفاهم نامه امضاء شده با وزارت آموزش و پرورش از مسئولین آموزش و پرورش منطقه9 درخواست کرد تا مدیران مدارس و کارکنان این منطقه را نسبت به تشکیل کانون ترغیب کنند.
وی گفت: کارکنان می توانند با استفاده از منابع بانک و هدایت منابع مدارس و اداره آموزش و پرورش منطقه 9 از تسهیلات قرض الحسنه بهره مند شوند. حافظی در ادامه ضمن معرفی وتبیین ساختار شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت به ابعاد مختلف آن پرداخت و گفت: حوزه مدارس منطقه 9 مخصوصا مدارس غیر دولتی، می توانند از ظرفیت های موجود در این شبکه بهره لازم را ببرند. 
در ادامه محسنی نسب رئیس آموزش و پرورش منطقه9 اظهار امیدواری کرد با تعامل هرچه بیشتر در زمینه بهره گیری از ظرفیت های موجود در بانک قرض الحسنه رسالت و سایر بخش های مرتبط با این حوزه بهره لازم را ببریم .

درپایان پس از بیان دیدگاه سایر اعضاء مقرر شد:
- در جلسه ای با حضور کلیه مدیران منطقه ضمن دعوت از مدیر گروه آموزش و پرورش بانک قرض الحسنه رسالت نسبت به توجیه مدیران مدارس و تشویق آنها به هدایت منابع به بانک قرض الحسنه رسالت اقدامات لازم بعمل آید.
-در اولین فرصت نسبت به تشکیل کانون کارکنان آموزش و پرورش منطقه 9 و کارکنان مدارس تابعه منطقه 9 اقدامات لازم بعمل آید.
-تمهیدات لازم در خصوص آموزش سواد مالی برای دانش آموزان، معلمان و اولیا آنان فراهم شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: