کد خبر: ۵۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
بیست و یکمین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر به میزبانی مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
فعاليتي مغاير مصلحت نظام و دولت انجام نمي دهيم

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به اهداف و سیاست های موسسه در سال 97 گفت: کوثر با توجه به برنامه ریزی های انجام شده با شتاب بیشتری نسبت به سال گذشته در نظام بانکی پیش خواهد رفت.
دکتر رضایی توسعه و گسترش ضریب نفوذ خدمات الکترونیک را در موسسه اعتباری کوثر یکی دیگر از اولویت های سال جاری برشمرد و افزود: توسعه خدمات الکترونیکی کوثر از جمله دستگاه های کارتخوان، خودپرداز، بانکداری الکترونیکی و حمایت از جامعه هدف، برخی از اهداف موسسه در سال 97 است. همچنین گسترش طرح کوثر کارت هواداری نیز در دستور کار است که استان ها نسبت به توسعه آن همت خواهند داشت.
نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر عنوان داشت: تلاش جهت کاهش بهای تمام شده پول در موسسه، به کار گیری تمهیدات لازم به منظور کاهش هزینه‌ها و رضایت سهامداران، مشتریان، کارکنان جهت حرکت و تحقق اهداف موسسه، استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولید کنندگان و تعامل بیشتر با جامعه هدف را از دیگر اولویت های کوثر در سال حمایت از کالای ایرانی برشمرد.
دکتر رضایی با اشاره به جانشین پروری، استفاده از انگیزه و تخصص جوانان در موسسه اعتباری کوثر تاکید نمود: یکی از ویژگی های بارز کوثر، وجود نیروهای جوان، توانمند و با انگیزه است که در سال جدید از این نیروهای متخصص و با انگیزه بیشتر استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به نوسانات اخیر و شایعات مطرح شده پیرامون بازار ارز گفت: ما در موسسات مالی و بدنه اقتصادی کشور به عنوان سربازان اقتصادی دولت و نظام عمل خواهیم نمود و کاری را که مغایر مصلحت دولت و نظام باشد، هر چند سود بالایی داشته باشد، هرگز انجام نخواهیم داد و این اطمینان را می دهیم که در هیچ دولتی به مباحث خرید و فروش ارز وارد نشده و نخواهیم شد. دشمنان برای تضعیف نهاد های وابسته به نظام تلاش های بسیار می کنند ولی ما با عنایات الهی هیچگاه وارد این مسایل نمی شویم.
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر عنوان نمود: موفقیت کوثر در گرو تلاش، همت و پشتکار است و خانواده بزرگ کوثر برای تحقق اهداف و برنامه ریزی های انجام شده تمام تلاش خود را مصروف خواهند داشت.
جواد فهیمی پور قائم مقام مدیر عامل در بیست و یکمین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران موسسه ضمن تبریک سال نو اظهارداشت: سال 96 را خوشبختانه با تمامی فراز و فرودها  به پایان رساندیم  و امیدوارم با تحلیل گذشته  بتوانیم مسیر هموارتری را برای آینده بسازیم.
فهیمی پور با اشاره به اعلام رضایت مدیر عامل محترم از عملکرد سال ۹۶ تمامی واحدهای سازمانی در سراسر کشور گفت: با توجه به شرایط دشوار نظام بانکی طی سال جاری می بایست نسبت به عالمانه تر اجرا نمودن فعالیت ها برنامه ریزی نماییم به گونه ای که انتخاب شویم.
در ادامه معاونین، مدیران حوزه مرکزی و مدیران شعب استان ها گزارش عملکرد خود را در سال 96 و همچنین اهداف و برنامه های معاونت و مدیریت خود را در سال 97 ارائه نمودند.
برگزاری ۴ کمیته تخصصی(تدوین چشم انداز 1400 و بودجه بندی استانی) و بازدید از مجتمع پتروشیمی تبریز از دیگر برنامه های جانبی این هم اندیشی بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: