کد خبر: ۵۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
دکتر علي جباري در سومين روز برگزاري نمايشگاه بورس ، بانک و بيمه ( فاينکس2018) با حضور در سالن ميلاد نمايشگاه ( سالن تخصصي صنعت بيمه) از غرفه هاي شرکتهاي بيمه حاضر در اين نمايشگاه بازديد کردند.
فرهنگ سازي در جهت کاهش تصادفات نيازامروز جامعه

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارت بدني کشور ، دکتر علي جباري در سومين روز برگزاري نمايشگاه بورس ، بانک و بيمه ( فاينکس2018) با حضور در سالن ميلاد نمايشگاه ( سالن تخصصي صنعت بيمه) از غرفه هاي شرکتهاي بيمه حاضر در اين نمايشگاه بازديد کردند.

مديرعامل صندوق تامين خسارت بدني کشور در حاشيه بازديد خود از نمايشگاه در پاسخ به سوالات خبرنگاران رسانه هاي گروهي گفت:  يکي از نقاط قوت چند سال اخير در صنعت بيمه ورود رسانه ها و خبرنگاران تخصصي بيمه اي بوده است. رسانه ها بازوي توانمند صنعت بيمه در فرهنگ سازي بوده اند و با نقد سازنده به ارتقاء صنعت بيمه کمک کرده اند.
دکتر علي جباري، صندوق تامين خسارت بدني کشور را مکمل صنعت بيمه ناميده و گفت: قانون شخص ثالث مصوب 1395 از جمله قوانين مترقي کشور است که نهاد صندوق و جايگاه آن کاملا مشخص و تبيين شده است . دو جنبه حمايتي براي اين نهاد ديده شده ، حمايت از مصدومين و آسيب ديدگان حوادث رانندگي و نقش حمايت و تضمين بيمه شخص ثالث شرکتهاي بيمه ، در حقيقت طبق قانون هر بيمه نامه شخص ثالث که توسط شرکتهاي بيمه عرضه مي گردد ، نهاد صندوق ضمانت پرداخت خسارت احتمالي جاني آن را در صورت ورشکستگي يا عدم توانايي شرکت بيمه در ايفاي تعهد را برعهده دارد.
مديرعامل صندوق تامين خسارت بدني در پايان به نقش رسانه ها و صنعت بيمه در کاهش تصادفات اشاره کرده و افزود : قطعا فرهنگ سازي که منجر به کاهش تصادفات و تلفات جاني شود به صنعت بيمه کمک خواهد کرد و ما با همکاري رسانه ها در اين مسير تلاش خواهيم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: