کد خبر: ۶۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
کی روش: می‌خواهیم بهترین جام جهانی خود را رقم بزنیم
تیم ملی فوتبال ایران با استقبال مقامات رسمی فیفا، سوولان برگزار کننده جام جهانی و ایرانیان مقیم مسکو وارد روسیه شد. کی روش با بیان اینکه حضور در جام جهانی رویایی بود که محقق شد، به خبرنگاران گفت: می خواهیم بهترین جام جهانی خود را رقم بزنیم.
ورود تیم ملی فوتبال ایران به روسیه + عکس

تیم ملی فوتبال ایران با استقبال مقامات رسمی فیفا، سوولان برگزار کننده جام جهانی و ایرانیان مقیم مسکو وارد روسیه شد.

بازیکنان و اعضای تیم ملی ایران پس از فرود هواپیما در ساعت ۲۱ به وقت محلی، با استقبال مسوولان فیفا و برگزاری جام جهانی وارد فرودگاه شدند.

پس از خروج بازیکنان و اعضای تیم ملی از هواپیما، تمامی کادر و بازیکنان پرچم کشورهای ایران، اسپانیا، پرتغال، مراکش، روسیه (میزبان) و آلمان (قهرمان دوره قبل) را در دست گرفتند.

تعداد زیادی خبرنگار، عکاس و تصویربردار با حضور در فرودگاه، ورود ایران را پوشش دادند.

بازیکنان و اعضای تیم ملی سپس با اتوبوس ویژه ایران با اسکورت ویژه راهی کمپ اصلی خود شدند.

تعداد زیادی از ایرانیهای مقیم مسکو با حضور در فرودگاه، به تشویق تیم ایران پرداختند و جو جام جهانی را با شعارهای خود در مسکو ایجاد کردند.

پس از ورود ایران به کمپ لوکوموتیو، یکی از مسوولان برگزاری رقابتها با سخنانی ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به تیم ملی، برای ایران در رقابتهای جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

چندین کودک روس نیز با در دست داشتن پرچم ایران، به تیم ملی خوش آمد گفتند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه حضور در جام جهانی رویایی بود که محقق شد، گفت: می خواهیم بهترین جام جهانی خود را رقم بزنیم.

کارلوس کی روش بعد از ورود تیم ملی ایران به روسیه پیش از شروع جام جهانی گفت: حضور در روسیه رویایی بود که برای فوتبال ایران محقق شد. ما بعد از کارهای سخت به این رویا دست یافتیم. از حضور در این جام جهانی بسیار مفتخر و خوشحال هستیم.

وی که با سایت فیفا صحبت کرده است، ادامه داد: در جام جهانی تیم ملی ایران این فرصت را دارد تا با بهترین تیم ها شانه به شانه بشود و جزوی از این خانواده جذاب جام جهانی باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: می خواهیم این رویا را تاجایی که امکان دارد پیش ببریم. منتظر شروع بازی هایمان هستیم تا بهترین جام جهانی خود را رقم بزنیم.

کی روش در پایان گفت: احترام و درود خود را به سایر تیم ها و هوادارانشان می فرستیم؛ بخصوص مردم روسیه که این رقابت را میزبانی می کنند. برای همه شما جام جهانی فوق العاده ای را آرزو می کنم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار