کد خبر: ۶۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
داخلی ها ارزان شدند
گزارش امروز قیمت خودرو حاکی از روند کاهش قیمت‌ها در انواع محصولات داخلی دارد . این روند کاهش قیمت خودروهای داخلی دیروز هم سبب شده بود ساندرو اتوماتیک که یکی از گران ترین خودروهای بازار داخلی هاست ۳ میلیون تومان ارزان شود .
آغاز روند کاهشی قیمت‌ها در بازار خودرو
گزارش امروز قیمت خودرو حاکی از روند کاهش قیمت‌ها در انواع محصولات داخلی دارد تا بعد از مدتها روند رو به رشد قیمت ها در روزهای اخیر بازار کاهش ادامه دار قیمت ها را نیز ببند.
در بازار امروز خرید و فروش خودرو کسادی در بازار حاکم است و روند کاهش قیمت‌ها در انواع محصولات داخلی ایجاد شده است. در حال حاضر پژو 206 تیپ 5 با کاهش 200 هزار تومانی با قیمت 47 میلیون و 500 هزار تومان و پژو206 صندوق دار با کاهش 200 هزار تومانی با قیمت 46 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می رسد. همچنین پژو207 اتوماتیک هم با ثبات قیمت 71 میلیون تومان  مورد معامله می‌گیرد.
این روند کاهش قیمت خودروهای داخلی دیروز هم سبب شده بود ساندرو اتوماتیک که یکی از گران ترین خودروهای بازار داخلی هاست ۳ میلیون تومان ارزان شود .
روز گذشته ساندرو اتوماتیک با کاهش 3میلیون تومانی با قیمت 76 میلیون تومان و پژو206 صندوق دار با کاهش 200 هزار تومانی با قیمت 46 میلیون و 500 هزار تومانبه فروش رسید.
همچنین پژو207 اتوماتیک هم با کاهش یک میلیون تومانی به قیمت 71 میلیون تومان  رسید و امروز با همین قیمت معامله شد.
خریداران امیدوارند این کاهش قیمت ها مقطعی نبوده و خودرو دوباره به روند قیمت های سابق بازگردد.
آغاز روند کاهشی قیمت‌ها در بازار خودرو



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار