کد خبر: ۶۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دانا روز شنبه 30تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بیمه دانا صورت های مالی خود را 27 تیر به مجمع می برد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این مجمع ضمن بررسی و تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به اسفندماه سال 1396، گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی قرائت خواهد شد و سپس حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه کثیرالانتشار شرکت انتخاب خواهد شد.

بیمه دانا در سال گذشته 24 هزار و 658 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده که این مبلغ در مقایسه با سال مالی 1395 رشد 12 درصدی را نشان می دهد.

در اطلاعیه این شرکت از کلیه سهامداران و یا وکیل یا قائم مقام قانونی ایشان و همچنین وکیل یا نماینده یا نمایندگان قانونی اشخاص حقوقی صاحب سهم دعوت شده تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت که راس ساعت 15 روز شنبه 30 تیرماه سال جاری در محل تهران، خیابان ولیعصر، پائین تر از پارک ساعی، نبش کوچه دلبسته، پلاک 2141 هتل سیمرغ برگزار می‌شود، حضور به هم رسانند.

ضمنا کارت ورود به جلسه از ساعت 14 در تاریخ و مکان برگزاری مجمع توزیع می شود. ارائه اصل و تصویر کارت ملی و شناسنامه توسط سهام‌داران حقیقی و نمایندگان قانونی و یا وکلای سهام‌داران حقوقی به همراه دلیل سمت نمایندگان و وکلای ایشان برای حضور در جلسه الزامی است.



به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط عمومی بیمه دانا، در این جلسه ضمن بررسی و تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به 96/12/29، گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی قرائت خواهد شد و سپس حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه کثیرالانتشار شرکت انتخاب خواهد شد.
تعیین حق الزحمه اعضای غیر موظف هیات مدیره، تعیین پاداش هیات مدیره و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد، از دیگر دستورات مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه داناست.
بیمه دانا در سال گذشته 24 هزار و 658 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده که این مبلغ در مقایسه با سال مالی 1395 رشد 12 درصدی را نشان می دهد.
در اطلاعیه این شرکت از کلیه سهامداران و یا وکیل یا قائم مقام قانونی ایشان و همچنین وکیل یا نماینده یا نمایندگان قانونی اشخاص حقوقی صاحب سهم دعوت شده تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت که راس ساعت 14 روز چهارشنبه 27 تیر ماه سال جاری در محل تهران، سعادت آباد، میدان کاج، خیابان نهم، پلاک 12 و 14، سالن نیایش برگزار می شود، حضور به هم رسانند.
ضمنا کارت ورود به جلسه از ساعت 13 در تاریخ و مکان برگزاری مجمع توزیع می شود. ارائه اصل و تصویر کارت ملی و شناسنامه توسط سهامداران حقیقی و نمایندگان قانونی و یا وکلای سهامداران حقوقی به همراه دلیل سمت نمایندگان و وکلای ایشان برای حضور در جلسه الزامی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: