کد خبر: ۶۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
در نمايشگاه خودروي شيراز؛
با حضور استاندار فارس , نمایندگان مجلس شورای اسلامی , مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد گروه "رهام" خودرو جديد گروه سايپا كه نخستين محصول از سري SP100 به شمار مي‌رود در شيراز معرفي شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سایپانیوز , همزمان با هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي خودرو در استان فارس خودرو "رهام" كه محصول جديد گروه خودروسازي سايپا است و پس از سرمايه‌گذاري اين گروه در زمينه طراحي و ساخت پلت‌فرم، به عنوان اولين محصول اين پلت‌فرم به شمار مي‌رود، معرفي شد.

"رهام" يك خودروي سدان در كلاس C است كه پيشتر تست‌هاي ايمني سه ستاره انكپ(NCAP) را با موفقيت پشت سر گذاشته و با برخورداري از امكاناتي مانند فرمان برقي، گيربكس اتوماتيك، كروز كنترل، شش كيسه ايمني هوا، سانروف برقي، سيستم ترمز پيشرفته، سيستم‌ هشداردهنده عابر پياده، مانيتور نمايش اطلاعات خودرو، مالتي مديا و سيستم سنسور و دوربين دنده عقب و پارك خودرو، تهويه هواي اتوماتيك و بسياري سيستم‌هاي ديگر، مي‌تواند به‌عنوان رقيب خودروهاي پيشرفته موجود در بازار شناخته شود.

حجم موتور اين خودرو 1650 سي‌سي با توان توليد 115 اسب بخار قدرت است و قرار است در سه مدل سواري، كراس‌اوور و هاچ‌بك توليد و به بازار عرضه شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: