کد خبر: ۶۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
شرایط سخت و وجود بحران در دوران مختلف زندگی موضوع جدیدی نیست و شرایط اقتصادی امروز که بخش عمده آن از توطئه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ناشی می شود نیز بر کسی پوشیده نیست.روح اله خدارحمی راهکار برون رفت از این شرایط خطیر را امید آفرینی و توجه بیشتر به مسائل می داند.
روح اله خدارحمی:رسالت و مصلحت بانک‌کشاورزی،خدمت به بخش کشاورزی است

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی،خدارحمی روز پنجشنبه ٢٨ در دیدار با مدیران و روسای شعب این بانک در استان البرز، ادراک شرایط خطیر کنونی را یک ضرورت  دانست و بر پرهیز از هرگونه تشتت و نا آرامی تأکید کرد.
وی با اشاره به صلابت و مقاومت ملت شریف ایران در دوران سخت گذشته خاطر نشان کرد :باید با تقویت روحیه در مسیر معقول حرکت کنیم.
خدارحمی اضافه کرد: توجه بیشتر و امید آفرینی مولفه هایی هستند که در شرایط اقتصادی امروز باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر ضرورت ایجاداحترام  و آرامش برای مشتریان تصریح کرد:در ارتباط با مشتری نیز این مولفه ها نقش محوری دارند.
خدارحمی  گفت: رسالت  و مصلحت بانک کشاورزی خدمت به بخش کشاورزی است و اولویت این بانک نیز پرداخت تسهیلات به فعالان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خواهد بود.
مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده ظرفیت های این بانک در  ارایه خدمات ارزی و بانکداری بین الملل تأکید کرد.
وی در بیان انتظارات از روسای شعب به تلاش بیشتر برای پرداخت  تسهیلات توسعه اشتغال پایدار،تغییر نگرش در وصول مطالبات،کاهش هزینه تمام شده پول،جذب منابع ارزان قیمت،گسترش بانکداری الکترونیک و فعال سازی پایانه‌های فروش ،ضمانت نامه و..... اشاره کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: