کد خبر: ۶۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
بانک قرض الحسنه مهر ایران با امضای سند همکاری میان مجمع خيرين مدرسه ساز، سازمان مديريت نوسازي و تجهيز مدارس و مديريت آموزش و پرورش سيستان و بلوچستان به ساخت مدرسه براي دانش آموزان منطقه محروم اين استان اقدام کرد.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این مدرسه در روستای کهنانيکش بخش دشتياري شهرستان چابهار که حدود ۸۰۰ كيلومتر با مركز استان فاصله داشته و منطقه اي كاملاً محروم است ساخته مي شود كه در حال حاضر دانش آموزان اين روستا در فضاي باز و روي زمين خاكي تحصيل مي كنند.
مدرسه روستای کهنانیکش دارای ۴ کلاس است و با توجه به اهداف و برنامه های بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي تحقق عدالت تحصيلي به ويژه در مناطق محروم كشور به «مهرايران» نامگذاري شده است.
بانک قرض الحسنه مهر ایران پیش از این نیز به ساخت۴ مدرسه در شهرستان هاي زلزله زده استان کرمانشاه مبادرت نموده که هزينه يکي از اين مدارس توسط كاركنان بانك تامين و اهدا شده است.
توزیع ۳۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی شامل ۳۰۰ هزار قلم وسایل متنوع ميان دانش آموزان مناطق محروم کشور به خصوص در بخش هاي روستايي و عشايري باهدف ايجاد شرايط مناسب تحصيلي براي کودکان و نوجوانان، از ديگر اقدامات موثر بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي توجه به امر آموزش و پرورش است.

نام:
ایمیل:
* نظر: