کد خبر: ۶۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
رییس کل بیمه مرکزی طی پیامی فرا رسیدن 17 مردادماه و روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.
پیام رییس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

جان نباشد جز خبر در آزمون 
هر که را افزون خبر جانش فزون 
مثلث بانک، بیمه و بورس سه رکن رکین اقتصاد کلان کشور به شمار می آیند که تمامی مبادلات پولی - مالی، سرمایه ای و معادلات اقتصادی را تعیین می کنند و آرامش این بازار در گرو ایجاد فضای امن در حوزه رسانه ای کشور است که بدون فعالیت خبرنگاران کارآزموده، مجرب و حرفه ای امکان پذیر نیست. 
واقعیت این است که انعکاس و انتشار مطالب بیمه ای در رسانه های عمومی با آنچه که از این صنعت انتظار می رود فاصله معناداری دارد و باید بکوشیم با بالابردن سطح تعامل و دنبال کردن مباحث آموزشی، این سهم را افزایش دهیم. 
صنعت بیمه به دلیل پیچیدگی ها و حساسیت های اقتصادی و اجتماعی در قیاس با دو حوزه بانک و بورس، شکننده تر و آسیب پذیرتر است و به همین خاطر خبرنگارانی که در این زمینه فعالیت می کنند باید دلسوزانه تر و فنی تر عمل کنند تا از این رهگذر آسیب کمتری به این صنعت وارد شود. 
تردیدی نیست هر گونه اخلال و اختلالی در مسیر توسعه صنعت بیمه، اثر خود را در زندگی و معیشت و مهمتر از آن احساس امنیت آحاد جامعه برجای خواهد گذاشت و به همین خاطر باید دقت کنیم با پرهیز از حاشیه ها و پرداختن به اصول بیمه ای، چتر امنیت را بر فراز سر تمامی مردم این سرزمین بگسترانیم. 
خبرنگاران و ارباب جراید فقط رابط بین صنعت و افکارعمومی نیستند بلکه بخشی از خانواده بزرگ صنعت بیمه به شمار می آیند و بنده امیدوارم که با افزایش سطح تعامل بین اهالی صنعت و اصحاب رسانه در مسیر تحقق اهداف بیمه ای پیش بینی شده در برنامه های کلان کشور گام برداریم. 
ضمن تبریک روز خبرنگار و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، تلاش شایسته شما را در برافروختن چراغ اطلاع رسانی مستقل، منطقی و مسئولانه ارج می نهم و بر خود فرض می دانم از مساعی مجدانه و دلسوزانه مدیران مسئول، سردبیران، دبیران و خبرنگاران رسانه ها در حوزه بیمه سپاسگزاری کنم. 
در پناه خداوند بلندمرتبه درامر خطیر اطلاع رسانی ، موفق و پیروز باشید.
نام:
ایمیل:
* نظر: