کد خبر: ۶۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
بانک سینا در راستای عمل به تعهدات در زمینه مسئولیت های اجتماعی و اجرای مفاد تفاهم نامه با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، تسهیلات متعددی را برای توسعه اشتغال مناطق روستایی پرداخت کرده است.


روابط عمومی پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از بانک سینا اعلام کرد: در راستای کمک به توسعه اشتغال در مناطق روستایی استانهای مرکزی، لرستان و قم تا 15 مرداد ماه 237 طرح به مبلغ 1343 میلیارد ریال تسهیلات با برآورد اشتغالزایی 1918 نفر مصوب شده است که از این تعداد 168 مورد به مبلغ 740 میلیارد ریال به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.
طبق این گزارش؛ به 168 طرح مذکور با امکان اشتغالزایی برای 1314 نفر به مبلغ 632 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و 97 طرح از مجموع طرح های معرفی شده در این استانها نیز به مبلغ 340 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که اشتغالزایی 745 نفر را به همراه داشته است. گفتنی است بانک سینا؛ اعطای تسهیلات به طرح های اشتغالزایی مناطق روستایی را طی امضای قرارداد همکاری با معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی از سال 94 آغاز کرده و با حمایت از طرح های مختلف، نقشی تاثیرگذار در این خصوص ایفا نموده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: