کد خبر: ۶۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱
قیمت روز پرطرفدارترین خودروهای ایرانی + جدول
نرخ‌های کارخانه‌ای محصولات ایران‌خودرو و سایپا نسبت به روز گذشته تغییری نداشت اما قیمت‌ها در بازار آزاد نسبت به روز گذشته با افزایش رو به رو شد. امروز کیا سراتو 1600 دنده‌ای با افزایش قیمت 7 میلیون تومانی خریداران را شوکه کرد.
افزایش 7 میلیونی قیمت سراتو بازار را شوکه کرد
قیمت‌های محصولات کارخانه ایران‌خودرو و سایپا نسبت به روز گذشته افزایش نداشته است؛ اما قیمت برخی محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار آزاد نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرده است.

بر پایه این گزارش خودروی سمند ال‌ایکس که به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات ایران‌خودرو شناخته می‌شود روز گذشته با قیمت 48 میلیون و 500 هزار تومان در بازار آزاد قیمت‌گذاری شده بود اما امروز با افزایش قیمت 1.5میلیون تومانی به قیمت 50 میلیون تومان در بازار آزاد رسید.
همچنین سمند سورن مدل ال‌ایکس بدون تغییر قیمت 65 میلیون تومان فروخته شد.

ادامه بررسی پرفروش‌ترین محصولات ایران‌خودرو، پژو پارس کد 29 با افزایش 500 هزار تومانی با قیمت 60 میلیون تومان و خودروی دانگ‌فانگ مدل اچ‌سی کراس نیز با افزایش یک میلیون تومانی به قیمت 73 میلیون تومان رسید و در بازار آزاد خرید و فروش شد.

نکته قابل تأمل در بررسی قیمت‌های خودروهای شرکت ایران‌خودرو، کاهش قیمت دو مدل از محصولات این شرکت است. پژو GLX 405 با کاهش قیمت یک میلیون تومانی به قیمت 46 میلیون تومان و پژو SLX 405 با کاهش 2 میلیون و 500 هزار تومانی به قیمت 51 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

از محصولات پرفروش شرکت سایپا نیز می‌توان به سایپا 111 با افزایش 200 هزار تومانی که به قیمت 30 میلیون و 500 هزار تومان و سایپا 132 با افزایش 600 هزار تومانی که به قیمت 29 میلیون 600 هزار تومان رسید، اشاره کرد.

در بازار امروز افزایش 7 میلیونی سراتو دنده ای خریداران خود را شوکه کرد. امروز کیا سراتو 1600 دنده‌ای با افزایش قیمت 7 میلیون تومانی با رشد قیمت بالایی در بازار معامله شد علت این افزایش قیمت به گفته برخی کارشناسان نبود خودروی صفر در بازار بوده است.

قیمت بازار و نمایندگی برخی محصولات ایران‌خودرو و سایپا را مشاهده می‌کنید:

افزایش 7 میلیونی قیمت سراتو بازار را شوکه کرد

افزایش 7 میلیونی قیمت سراتو بازار را شوکه کرد

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار