کد خبر: ۶۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند در قالب طرح «پیمان» به ازای بازپرداخت هر یک میلیون ریال از بدهی‌های خود در هر روز، امتیاز کسب کرده و از جوایز ارزنده خوش حسابی باشگاه مشتریان این بانک بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، عباس خرازی افرا با اعلام این خبر گفت: این بانک در راستای حمایت از مشتریان و صاحبان کسب و کار دارای بدهی‌های معوق بانکی، با اجرای طرح «پیمان»، شرایط بازپرداخت بدهی‌های آنان را تسهیل کرده و علاوه بر بخشش جرایم تاخیر در چارچوب ضوابط ابلاغی، در قرعه کشی ٥ کمک هزینه خرید منزل مسکونی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، تعداد ٢٥ کمک هزینه خرید خودرو سواری تولید داخلی هر یک به ارزش٤٠٠ میلیون ریال و تعداد ١٠٠ کمک هزینه خرید کالای بادوام ایرانی هر یک به ارزش ٥٠ میلیون ریال شرکت خواهند کرد.
وی افزود: مشتریان خوش حساب بانک صادرات ایران در قالب این طرح می توانند در صورت پرداخت بدهی یا اقساط تسهیلات قبل از سررسید، به ازای بازپرداخت هر یک میلیون ریال در هر روز معادل ٤٠ امتیاز کسب کنند. مدیونین دارای مطالبات جاری سررسید شده و مطالبات غیر جاری نیز در قالب این طرح می‌توانند به ازای بازپرداخت هر یک میلیون ریال در هر روز ٣٠ امتیاز در حساب خود منظور کنند. همچنین در قالب این طرح، تغییر وضعیت بدهی‌های مشتریان از غیرجاری به جاری نیز با شرایط متنوع امکان کسب امتیازات مختلفی را فراهم کرده است. 
رئیس اداره‌کل بازاریابی و خدمات مشتریان بانک صادرات ایران با بیان اینکه تغییر وضعیت مطالباتی مشتری از سررسید شده به سررسید نشده به ازای هر یک میلیون ریال درهر روز  معادل٢٠ امتیاز خواهد بود، افزود: در خصوص مطالبات سررسید گذشته به جاری به ازای هر یک میلیون ریال در هر روز معادل٣٠ امتیاز، معوق به جاری به ازای هر یک میلیون ریال در هر روز ٤٠ امتیاز و تغییر وضعیت مطالباتی مشکوک‌الوصول به جاری به ازای هر یک میلیون ریال در هر روز ٦٠ امتیاز در نظر گرفته شده است.
وی گفت: علاوه بر امتیازات مذکور، در صورت عضویت مشتریان حقیقی مشمول طرح در سامانه باشگاه مشتریان به نشانی Club.bsi.ir معادل ١٠٠ امتیاز به حساب آنان منظور خواهد شد.
به گفته وی، در قالب این طرح که به مدت ٣ ماه از ابتدای شهریور و مصادف با عید سعید قربان تا پایان آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، به طور ویژه، مشتریان، صاحبان حرف و مشاغل و کارآفرینان با اصل بدهی یک میلیارد ریال مورد نظر بوده و برای مبالغ بدهی بالاتر از این میزان نیز سقف امتیاز در نظر گرفته شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: