کد خبر: ۶۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
داوری دیدار جنجالی پنج شنبه به فغانی رسید
بالاخره بعد از روزشماری هواداران از اغاز لیگ زمان دربی 88 استقلال و پرسپولیس نزدیک شد و این روزها خبرها پر از اظهارنظر و حاشیه های پیرامون این بازی است. از دست به دامان جادو شدن برانکو گرفته تا خبر خوش تیم استقلال به هوادارانش!
از جادوگری برانکو تا شانس استقلال در دربی 88
بالاخره بعد از روزشماری هواداران از اغاز لیگ زمان دربی 88 استقلال و پرسپولیس نزدیک شد و این روزها خبرها پر از اظهارنظر و حاشیه های پیرامون این بازی است. از دست به دامان جادو شدن برانکو گرفته تا خبر خوش تیم استقلال به هوادارانش!
خبر اول اینکه کمیته داوران فدراسیون فوتبال سرانجام علیرضا فغانی را برای قضاوت داربی ۸۸ انتخاب کرد و تنها جلسه و امضای نهایی این کمیته برای رسمی شدن این خبر مانده است.
پس از مطرح شدن گزینه‌هایی چون حسین زرگر و علیرضا فغانی برای قضاوت داربی ۸۸ که در روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد، کمیته داوران به این جمع‌بندی رسید که نماینده ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را انتخاب کند تا او یک بار دیگر دیدار استقلال و پرسپولیس را سوت بزند.
فغانی که چهار دیدار جام جهانی از جمله دیدار رده‌بندی را سوت زد، با تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قاضی داربی ۸۸ خواهد بود. البته این انتخاب هنوز رسمی نشده و باید به امضای دبیرکل برسد تا این داور رسما قضاوت دیدار دو تیم پرطرفدار پایتخت را برعهده بگیرد.
همچنین به نظر نمی‌رسد زرگر دیگر گزینه کمیته داوران برای این بازی انتخاب شود زیرا این داور در هفته هفتم برای استقلال سوت زد و بعید به نظر می‌رسد این کمیته قضاوت بازی یک تیم را در دو هفته متوالی به یک داور بسپارد.

*برانکو مهره شانسش را برای دربی به تهران آورد
 جالب اینجاست که سرمربی پرسپولیس از پسر و همچنین بازیکن سابق تیم ملی کرواسی برای تماشای دربی هشتاد و هشتم دعوت کرده است.
پسر برانکو ایوانکوویچ که سرمربی سرخپوشان از او به عنوان خوش شانسی‌اش یاد می‌کند بار دیگر در آستانه دربی به تهران سفر کرده است و در دیدار امروز این تیم مقابل سپیدرود در استادیوم شاهد جدال پرسپولیس خواهد بود.
ماریو توکیچ، بازیکن سابق تیم‌های دیناموزاگرب و راپیدوین نیز که سابقه حضور در تیم ملی کرواسی را در کارنامه دارد در این سفر ایوانکوویچ را همراهی کرده و او نیز تماشاگر ویژه دربی پیش رو خواهد بود.

*خبر خوب برای استقلال
خبر دیگر این که فرشید اسماعیلی هافبک طراح استقلال از امروز برای دربی استارت می‌زند.
فرشید اسماعیلی بعد از چند روز فیزیوتراپی امروز کارش را در تمرین استقلال آغاز می کند. او از امروز بعد از ظهر با تیم تمرین می‌کند تا برای دربی آماده شود. او مشکلی برای حضور در بازی روز ششم مهرماه ندارد و طبیعتا بازگشتش به تمرینات خبر خوبی برای هواداران است.

*سکوهای ورزشگاه آزادی برای دربی ۸۸ نصف می‌شود
خوشبختانه سکوهای ورزشگاه آزادی برای دربی روز پنجشنبه به صورت پنجاه - پنجاه بین هواداران دو تیم تقسیم خواهد شد.
بنابر اعلام پندار خمارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس، با توجه به تصمیم اخذ شده در جلسه‌ای که امروز یکشنبه به همین منظور برگزار شده بود، بازی دربی روز پنجشنبه فارغ از موضوع میهمان و میزبان به صورت برابر بین تماشاگران دو تیم پرسپولیس و استقلال تقسیم خواهد شد.
به این ترتیب، هواداران پرسپولیس و استقلال هر یک پنجاه درصد ظرفیت بلیت فروشی را به خود اختصاص خواهند داد.
این تصمیم قطعی اعلام شده و اجرا خواهد شد.
دربی 88 ساعت 18:30 روز پنجشنبه 5 مهر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. این در حالی است که پیش از این مسئولان سازمان لیگ تاکید کرده بودند با توجه به میزبانی استقلال در این بازی 90 درصد سکوها در اختیار این تیم و 10 درصد در اختیار پرسپولیس قرار خواهد گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار