کد خبر: ۶۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
پای آیفون های جدید چگونه به ایران باز شد؟
گوشی‌های تازه معرفی شده آیفون که توسط مسافران به بازار کشور راه یافته رکورد بالاترین قیمت یک گوشی را در ایران زده است. نخستین قیمت‌ها در بازار کامپیوتر پایتخت طی چند روز گذشته برای آیفون XS Max 512 گیگابایتی حدود ۳۷ میلیون تومان بود که اکنون به مرز ۳۹ میلیون تومان رسیده است.
قیمت باورنکردنی گوشی آیفون ایکس مکس در بازار
گوشی‌های تازه معرفی شده آیفون که توسط مسافران به بازار کشور راه یافته رکورد بالاترین قیمت یک گوشی را در ایران زده است.
کمپانی اپل به تازگی سه آیفون جدید خود را رونمایی و مشخصات آنها را معرفی کرد که از آیفون‌های ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس می‌توان به عنوان دو پرچمدار جدید و از آیفون XR به عنوان جایگزینی برای آیفون ۸ نام برد که از ویژگی فیس آی‌دی و نمایشگر بدون حاشیه پشتیبانی می‌کند.
با وجود افزایش بی‌رویه قیمت دلار در کشور، اما ظاهرا هنوز بسیاری از علاقه‌مندان این برند حاضر به هزینه‌کرد بیش از ۳۰ میلیون تومانی برای خرید این گوشی هستند. نخستین قیمت‌ها در بازار کامپیوتر پایتخت طی چند روز گذشته برای آیفون XS Max 512 گیگابایتی حدود ۳۷ میلیون تومان بود که اکنون به مرز ۳۹ میلیون تومان رسیده است. قیمت نسخه‌های ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی آیفون Xs Max نیز به ترتیب حدود ۲۶ و ۲۸ میلیون تومان است.
این در حالی است که براساس قیمت‌های رسمی ارائه شده توسط اپل و نرخ ارز در بازار، قیمت گوشی آیفون Xs Max حداکثر باید ۲۲ میلیون تومان باشد.
براساس اطلاعاتی که اپل در شب رونمایی از این محصولات ارائه داد، سفارش اولیه آیفون ۱۰ اس باید از روز ۲۳ شهریورماه شروع و ۳۰ شهریور (۲۱ سپتامبر) نیز به بازار عرضه می‌شد؛ هم‌زمان با عرضه اولیه این گوشی، پای آن نیز به بازار کشور و البته با قیمت فضایی باز شده است اما یک نکته قابل تامل است. اگر هر مسافر فقط امکان ورود یک گوشی به کشور دارد چه تعداد مسافر و بر اساس کدام هماهنگی با فروشگاه‌های موبایل، آیفون‌های جدید را وارد کشور کرده‌اند که گفته می‌شود آیفون‌های جدید مسافری هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار