کد خبر: ۶۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
دکتر عباس عسکرزاده رئیس هیات مدیره شرکت بیمه حکمت صبا در حاشیه بازدید از غرفه بیمه حکمت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت با اشاره به نقش بیمه‌ها درحوزه صنعت، اظهار داشت: صاحبان صنعت کشور برای حفظ منافع و سرمایه‌های خود و آسودگی خاطر نیازمند صنعت بیمه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت،  دکتر عباس عسکرزاده رئیس هیات مدیره شرکت بیمه حکمت صبا در حاشیه بازدید از غرفه بیمه حکمت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت با اشاره به نقش بیمه‌ها درحوزه صنعت، اظهار داشت: صاحبان صنعت کشور برای حفظ منافع و سرمایه‌های خود و آسودگی خاطر نیازمند صنعت بیمه هستند.
وی ادامه داد: از این رو هر اندازه که تعامل و ارتباط این دو حوزه افزایش پیدا کند، قطعاً نتایج خوبی برای هر دو از لحاظ اقتصادی فراهم می‌شود.
دکتر عسکرزاده با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور با وجود بیمه‌های مختلف بایستی به سمت خلق ایده و نوآوری در ارائه خدمات و محصولات برویم، تاکید کرد: باید محصول سازی و شناخت نیازمندی‌های مشتریان در دستور کار قرار گیرد تا بیمه حکمت در جامعه به نحو شایسته شناخته شود.
رئیس هیات مدیره بیمه حکمت صبا در ادامه سخنان خود اضافه کرد: امروز مردم درپی محصول با کیفیت و قیمت مناسب‌تر هستند، از این جهت بیمه حکمت نیز باید همگام با خواست مردم گام بردار تا در بین بیمه‌های دیگر موفق‌تر ظاهر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: