کد خبر: ۶۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس مطرح کرد؛
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: بر اساس گزارشاتی که مردم ارسال کرده‌اند مدیر یکی از بانک‌های تجارت تا بیش از ۷۰۰ میلیون حقوق دریافت می‌کرده است.
دریافت حقوق ۷۰۰ میلیونی یکی از مدیران بانک تجارت!
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: بر اساس گزارشاتی که مردم ارسال کرده‌اند مدیر یکی از بانک‌های تجارت تا بیش از ۷۰۰ میلیون حقوق دریافت می‌کرده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه بامفاسد اقتصادی مجلس در مصاحبه با رادیو با بیان اینکه فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس با ۱۴۱ عضو فعالیت خود را از ابتدی مجلس آغاز کرد، گفت: این فراکسیون قدرتمندانه و بدون توجه به گرایش‌های سیاسی با هرگونه فساد برخورد می‌کند، در این حوزه مردم و خبرگان جامعه اطلاعات درباره فساد در بخش‌های مختلف را به این فراکسیون می‌دهند.
وی افزود: یکی از گزارشاتی که به این فراکسیون رسیده است در مورد گمرک بود که توسط کارشناس این دستگاه در اختیار ما قرار گرفت که نتیجه آن تحول در گمرک بود و جلوی قاچاق ۳۴ هزار خودرو گرفته شد و مجرمین هم بازداشت شدند.
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه سامانه‌ای که در فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی ایجاد شده، بسیار اثرگذار است، اشاره کرد: از نیرو‌های امنیتی و انتظامی درخواست داریم در این حوزه ورود و فراکسیون را همراهی کنند، در این بین کارشناسان فراکسیون و همچنین کمیسیون اصل ۹۰ با عملکرد دقیق، با فساد در بخش‌های دیگر مبارزه کنند.
وی از نقش گزارشات مردمی در راه مبارزه با فساد گفت و اظهار کرد: گزارشاتی که توسط مردم به فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌رسد به دادستانی اعلام می‌شود و با پیگیری آن‌ها با فساد برخورد می‌شود. در حقیقت مردم از طریق سامانه فراکسیون مبارزه با مفاسد، فساد در دستگاه‌هایی که بیت المال در آن‌ها حیف و میل می‌شود را گزارش می‌دهند.
خجسته درباره گزارشات مردمی درباره حقوق‌های نجومی بیان کرد: بر اساس گزارشاتی که مردم ارسال کرده اند مدیر یکی از بانک‌های تجارت تا بیش از ۷۰۰ میلیون حقوق دریافت می‌کرده است که ورود کردیم و دیدیم صحت دارد و لذا با آن برخورد کردیم. همچنین گزارشاتی از دریافت حقوق‌های ۸۰ تا ۱۰۰ میلیونی برخی مدیران دریافت کرده ایم که با آن‌ها نیز برخورد کردیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار