کد خبر: ۶۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
کدخدایی:
سخنگوی شورای نگهبان از رد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) و اعاده آن به مجلس خبر داد.
شورای نگهبان لایحه الحاق ایران به CFT را رد کرد
سخنگوی شورای نگهبان از رد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) و اعاده آن به مجلس خبر داد.

عباسعلی کدخدایی در توییتر نوشت:
شورای نگهبان لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) را در جلسات متعدد خود مورد بررسی قرار داد و واجد ایرادات و ابهاماتی دانست. این نظر شامل موارد خلاف شرع، خلاف قانون اساسی و ابهام، در موعد مقرر برای مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

در همین رابطه سخنگوی شورای نگهبان از ایرادات شورای نگهبان به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) خبر داد و گفت: بیش از ۲۰ مورد ایراد گرفته شد.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با  مهر از ایرادات شورای نگهبان به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) خبر داد و گفت: شورای نگهبان جلسات متعددی را برای بررسی لایحه الحاق ایران به CFT داشتیم و بیش از ۲۰ مورد ایراد گرفته شد.

وی افزو: ایرادات شورای نگهبان شامل مواردی از جمله خلاف شرع و قانون اساسی بود و همچنین اعضای شورای در مواردی ابهام داشتند که به مجلس ارسال کردیم.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین در مورد ایرادات هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز طبق آیین نامه ایرادتش را برای شورای نگهبان می فرستد و ما نیز آنها را به مجلس ارسال کردیم.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار