کد خبر: ۶۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
آذری جهرمی خبر داد؛
محمدجواد آذری جهرمی منبع حملات سایبری صبح امروز (دوشنبه) به زیرساخت شبکه ارتباطی کشور را از شبکه شرکت اینترنتی رژیم غاصب بنام «گلدن لاین» اعلام کرد و از پیگیری حقوقی آن در مجامع بین المللی از طریق وزارت امورخارجه خبر داد.
حمله سایبری هکرها به زیرساخت های ایران
صبح امروز معاون وزیر ارتباطات از حمله سایبری به برخی زیرساختهای ارتباطی کشور از مبدا یک رژیم غاصب خبر داد و گفت: این حملات با قدرت دفع شده است.
در این باره، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات نیز در توئیتر نوشت: رژیمی که سابقه آن در بکارگیری سلاح سایبری در پرونده هایی چون استاکس نت مشخص است، این بار تلاش داشت به زیرساختهای ارتباطی ایران صدمه ای وارد کند.
در همین رابطه وزیر ارتباطات با تشریح جزئیات حمله سایبری امروز به زیرساختهای ارتباطی کشور گفت: عامل حمله شرکت اینترنتی «گلدن لاین» متعلق به رژیم غاصب و مقصد آن به سمت شبکه ارتباطات موبایل بوده است.
به گزارش وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی منبع حملات سایبری صبح امروز (دوشنبه) به زیرساخت شبکه ارتباطی کشور را از شبکه شرکت اینترنتی رژیم غاصب بنام «گلدن لاین» اعلام کرد و از پیگیری حقوقی آن در مجامع بین المللی از طریق وزارت امورخارجه خبر داد.
وی با تشریح جزئیاتی از این حمله سایبری گفت: امروز صبح این حملات شکل جدی تری به خود گرفت و از یک شبکه اینترنتی به نام شرکت گلدن لاین، این حملات از سوی این رژیم طراحی شده است. درهمین حال مقصد حملات به سمت زیرساخت شبکه ارتباطی کشور و بیشتر توجه به سمت شبکه ارتباطات تلفن همراه بوده است.
وزیر ارتباطات از مستند کردن حملات سایبری انجام شده خبر داد و گفت: این مستندات را از طریق وزارت امورخارجه برای پیگیری موضوع از سیکل حقوقی و مجامع بین المللی ارائه می دهیم.
صبح امروز آذری جهرمی با اعلام دفع موفق حملات سایبری به زیرساخت شبکه ارتباطی کشور در مورد منبع این حملات نوشت: رژیمی که سابقه‌ آن در بکارگیری سلاح سایبری در پرونده‌هایی چون استاکس نت مشخص است، این بار تلاش داشت به زیرساخت های ارتباطی ایران صدمه‌ای وارد کند، البته به لطف هوشیاری تیمهای فنی، دست خالی بازگشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار