کد خبر: ۶۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه درمان، ویترین این سازمان است، گفت: تامین اجتماعی به عنوان دومین ارائه کننده خدمات درمانی در سطح کشور مطرح است.
دکترنوربخش: درمان، ویترین سازمان تامین اجتماعی استبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترسیدتقی نوربخش در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در حوزه درمان صورت گرفته است، اظهار داشت: بسیاری از اقشار جامعه از تنوع خدمات ارائه شده توسط این سازمان بی اطلاع هستند که باید در این خصوص فعالیت بیشتری صورت پذیرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز در ادامه این دیدار به تشریح اقدامات و عملکرد حوزه درمان در سطح استان پرداخت و گفت: بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد تنها بیمارستان ملکی سازمان در خراسان شمالی است.
دکتر جلال جهان نیا افزود: این بیمارستان با بخش های مختلف از جمله داخلی، جراحی عمومی، اتاق عمل، زنان و زایمان، زایشگاه، اطفال، سی سی یو  و غیره، پذیرای بیمه شدگان تامین اجتماعی و سایر بیمه ها است.
وی ادامه داد: بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد با توجه به تعامل و ارتباط سازنده با سایر سازمانهای بیمه گر، ارتقای سطح خدمات و استقرار هتلینگ، توانسته بخش قابل توجهی از بیماران در سطح این استان را جذب نماید و شاخص های خود را ارتقاء دهد.
دکترجهان نیا اجرای طرح کلینیک تامین اجتماعی در مرکز استان خراسان شمالی با ٤٦٠٠ مترمربع را از برنامه های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بر شمرد و یادآور شد: با اجرای این طرح بخش زیادی از نیازهای استان مرتفع خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: